17 במרץ 2014

פיראוס בולגרית 5% למריחה - חגיגה יוונית בפה

אני מאד אוהבת מוצרי חלב...חלב, גבינות שונות (וחלקן גם משונות) ויוגורטים. כן...כן...אני יודעת שיהיו אלה שיצקצקו בלשונם ובנשימה אחת יגידו שאנחנו לא אמורים לעכל חלב בקר או שזה גורם לליחה...כבר שמעתי הכל...

אני יכולה להגיד בפה מלא שאני דיאטנית קלינית שאוהבת מוצרי חלב, שממליצה על מוצרי חלב ושנותנת לילדיה מוצרי חלב (אחד קצת יותר רגיש, אבל גם עבורו יש פתרונות).
אז ברשותכם אני לא אפתח את הנושא הזה לדיון.
במקרר ביתי תמיד תמצאו גבינות: רכות וקשות ואני משתמשת בהן בכריכים, בסלטים ובאפייה (המלצה חמה על פשטידת פסטה עם גבינות).
ומאחר ובכל זאת אני דיאטנית ובריאות משפחתי חשובה לי, רוב הגבינות בביתי הן עד 5% שומן.

שמחתי לגלות, לקבל ולטעום את שתי התוספות החדשות מבית פיראוס, תנובה: בולגרית למריחה 5% שומן בטעם טבעי ובולגרית למריחה 5% שומן עם פלפל קלוי ושום.

הגבינה זה עתה נחתה על שולחני ומיד נשלפה הכפית לטעימה ראשונית...


התרשמות ראשונה...
המרקם שמנתי וכייפי, הטעם הטבעי טעים...טעים ובטעימה ראשונית היה לי מוזר שילוב הפלפל הקלוי והשום (ואומרת זו מישהי שהיא חצי רומניה).

אבל...
בטעימה שנייה ושלישית ובאפייה, הבולגרית למריחה 5% שומן עם פלפל קלוי ושום היתה נפלאה והוסיפה טעם וארומה עשירים (מומלץ בחום).

ולסיום...
כריך גלילי טעים (שהכין בעלי): לחמניות טריות, ממרח פסטו, בולגרית למריחה 5% שומן בטעם טבעי, גבינה צהובה או דג מלוח ומעל הכל עגבניית שרי טרייה...בתיאבון לי (ותודה לבעלי)...


בתיאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה