25 במרץ 2014

דנדש - זה כמו חדש

מי לא אוהב להסתובב, להסתכל ולנבור בשוק הפשפשים ואם זה בחו"ל אז בכלל...מי לא הסתכל פעם על רהיט עתיק ו/או ישן ודמיין אותו בביתו...ומי לא נחרד על המחיר שצריך לשלם על רהיט וינטאג'...

אז הפסיקו לדמיין והרשו לי להכיר לכם את דנדש מתחם ענק של רהיטי יד שנייה, וינטאג' , עודפים ומציאות מתקופות שונות וסגנונות שונים!


 דנדש מציעים קונספט חדש של קנייה ומזמינים את שוחרי העיצוב, חובבי הנוסטלגיה ומחפשי המציאות לצאת למסע בחלל תצוגה ענק ובו אוסף מובחר של ריהוט, כלי בית, ופריטים מכל העולם.
הפריטים באיכות מעולה, מוצעים במחירים אטרקטיביים ונגישים

ביום גשום אחד הגעתי למתחם דנדש (מול קניון איילון), ובעודי בכניסה גיליתי מתחם ענק של רהיטים יד שניה, בשלל צבעים, צורות וטקסטורות...מיד שמתי עין על כיסא נדנדה כמו של פעם.

ככל הנכנסתי לעומק המתחם, יותר נכון נשאבתי פנימה גיליתי עולם חדש - ישן...ספות, שולחנות, שידות, אפילו סיפולוקס ראיתי...וסוס נדנדה מעץ (כמובן שמיד דימיינתי את בניי מתנדנדים עליו). 

דנדש מציעה לקהל הישראלי ליהנות משפע אדיר של מציאות בתחום הריהוט והמוצרים לבית, כולל רהיטי יד שנייה, ענתיקות, וינטאג', עודפים ומציאות. אוסף מרהיב של ריהוט, כלי בית ופריטים שלוקטו מכל רחבי העולם, דוגמת אירופה, ארה"ב, צרפת ומדינות נוספות. במתחם מגוון  עצום של  פרטי יד-שנייה באיכות מעולה, המוצעים במחירים אטרקטיביים  ועם אפשרות להובלה עד הבית.

בדנדש מקפידים לגוון את האוסף עם משלוחים המגיעים לאורך כל השבוע ומביאים פריטים ייחודיים כך שחווית הקנייה משתנה מדי יום. בדנדש תמצאו: מגוון ספות, כורסאות, ארונות, שידות, קונסולות, כסאות, צלחות ופריטי נוי, שולחנות כתיבה, שולחנות לסלון, סקרטר, ארונות כלים, מכונות תפירה, שרפרפים, ואזות, גופי תאורה, תמונות, מוצרי ילדים, כלי מטבח, מוצרי חשמל ועוד.

דנדש הוקמה מתוך צורך אמיתי הקיים בעולם העיצוב והריהוט לייחודיות, מפגש עם "אופי" של פריט וחוויית רכישה חדשה: המאפשרת לנו להתרגש, לבדוק ולגלות את הסיפור שמאחורי המוצר. באוסף הייחודי של דנדש תוכלו לאתר פרטי ריהוט מסמטאות ציוריות ברחבי עולם, לקפץ מפריז של סוף המאה ה-19 לשנות השבעים המאוחרות בחוף המזרחי ארה"ב ולגלות את היופי והעדנה שטמונים בפריט - שכמו חיכה שתבואו לאסוף אותו.  ומוסיף למסע את הערך הירוק - במטרה לעודד את הצרכנים ליהנות מרהיט עד תומו ולהעבירו הלאה, כדי להפחית את כריתת היערות הנדרשת לייצור ריהוט חדש.

צילום: הדס פרץ
צילום: הדס פרץ



צילום: הדס פרץ


                                     




דנדש \ רהיטי יד שניה, וינטאג' ועודפים
                                    
מחכים לכם בדרך ששת הימים 16, בני ברק (מול קניון איילון)
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-21:00, שישי 09:00-14:00

פרטים נוספים בטל': 03-5295666 או דוא"ל דנדש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה