11 במרץ 2014

כללית - בריאות בלחיצת כפתור

כל היום אני בריצות...מהעבודה, לילדים, לבית, לגינה עם הילדים, לבשל, לנקות ואז בערב מתרסקת ואז אני מגלה ששוב שכחתי להזמין לי תור לרופאת המשפחה שלי או לבדיקת דם או לרופא מקצועי זה או אחר...ועכשיו כבר מאוחר אין מישהו בזימון תורים...
מה עושים?
לשמחתי כללית הבינו בצורך של הלקוחות בזמינות ובנגישות מרביות לשירותים רפואיים המותאמים לקצב ולסגנון החיים ופיתחו שירותי און־ליין מתקדמים שנועדו לסייע בניהול בריאות המשפחה. מדובר בשירותי און־ליין שניתן לצרוך בכל מקום ובכל שעה, ללא צורך בשיחת טלפון, ללא ביקור במרפאה וללא תורים.זאת ויצרו שירותי און־ליין ייחודיים, המסייעים בניהול בריאות המשפחה 

אילו שירותים ניתן למצוא בשירותי און-ליין?

  • "רופאי ילדים און־ליין" - גם בסמארטפון
קרה לי לא פעם ולא פעמיים שבאמצע הלילה בני בכורי התחיל לבכות ללא סיבה הנראית לעין ובבדיקה פשוטה גיליתי שהוא העלה חום...ולחום גבוה מאד. או במקרה אחרי שעקב עקיצת חרק המקום התחיל להתנפח (מאד!) או שבסופ"ש הוא התעורר עם שתי עיניים נפוחות ועצומות (ובקריאה: "אמא אני לא רואה" ותאמינו לי שזה מפחיד מאד!).
למזלי יצרתי קשר עם רופאי ילדים און־ליין שטיפל בילד והרגיע אותי.

וכיום "רופאי ילדים און־ליין" - גם בסמארטפון

שירות "רופאי ילדים און־ליין" הוא שירות ייחודי הנותן מענה למצבים כאלה. השירות מאפשר להתייעץ עם מומחים ברפואת ילדים אשר נותנים הכוונה ומענה ראשוני בשעה שהמרפאות סגורות. הוא ניתן באמצעות שיחת וידאו המאפשרת לרופאי הילדים לראות את הילד ובכך להוסיף ממד חזותי התורם לשיפור יכולתו של הרופא להעריך את מצבו של הילד. הרופאים מחוברים לנתונים רפואיים עדכניים מתוך התיק הרפואי של הילד, ובאפשרותם להוציא, במידת הצורך, מרשמים והפניות.

מדי חודש פונים כ־10,000 הורים לשירות אשר ניתן בין 20:00 בערב ל־6:00 בבוקר או בסופי השבוע. לאחרונה הורחב השירות גם לסמארטפון, כך שרופא הילדים וההורים יכולים לראות זה את זה על צג המכשיר החכם. לאתר רופא ילדים און-ליין

ניתן לפנות לשירות באתר הכללית או באמצעות אפליקציית כללית לסמארטפון.

  • כל מה שצריך לדעת רגע לפני הבדיקה - סרטוני הדרכה 
כמה פעמים קרה לי שהופניתי לבדיקה ולא קיבלתי כל כך הסבר על מהות הבדיקה, או שהייתי בחרדה כך שלא הקשבתי/ הבנתי את מהותה.

בכללית החליטו לחסוך לכם את כל אי־הודאות ואת כל השאלות. לאור השאלות הרבות שעולות לפני בדיקות שונות הופקו עשרות סרטוני הדרכה קצרים וידידותיים למגוון רחב של בדיקות. הסרטונים כוללים הסברים על הבדיקה, על ההכנות הנדרשות, על מהלך הבדיקה ועל התוצאות האפשריות.

סרטוני ההכנה לבדיקות השונות נמצאים בערוץ ה־You Tube של כללית. בין הסרטונים שמצויים בערוץ: סרטוני הסבר לבדיקות היריון: סרטון הכנה לסקירת מערכות, סרטון הכנה לבדיקת מי שפיר ועוד. בערוץ ה־You Tube גם סרטונים בעבור ילדים והוריהם כמו סרטון הניתוח של דני שמסביר, בין היתר, על תהליך ההרדמה, על הניתוח ועל ההתאוששות.


  • רוצים מידע על אבחנה רפואית? לכללית יש מרשם מידע בעבורכם
בתום יום עבודה נוסף ורגע ולפני "המשמרת השנייה" עם הילדים, הספקתם לבקר אצל הרופא ולספר לו על כאבי הגב ועל המיגרנה. שאלתם את כל השאלות וקיבלתם את כל התשובות, אך ברגע שהגעתם הביתה הזיכרון קצת מתעתע, והמידע בראש מעט מבולבל. גם למצבים האלה מצאו בכללית פתרון: ישירות למייל האישי תקבלו מהרופא "מרשם מידע": מסמך מפורט, מתוקף ומהימן שכולל את כל המידע הרפואי הרלוונטי לאבחנה ואף מידע על התרופות שרשם הרופא. כל מה שצריך לדעת - ישירות במייל.


  • זימון תורים, חידוש מרשמים והפניות – בכל זמן ומכל מקום
סוף־סוף נמצא רגע של פנאי ונכנסתם לתיק הרפואי האישי שלכם? באפשרותכם לראות בו את תוצאות הבדיקות האחרונות שעשיתם, לזמן תורים ולבטל אותם ללא צורך בסיסמה, להפנות בקשה, לקבל הפניות והתחייבויות (טופס 17), לקבל אישור מחלה, לחדש מרשמים למחלות כרוניות ולקבל מידע רפואי כללי ואישי.

ראש אגף רפואה מקוונת בחטיבת הקהילה של כללית, ליאור וולף: "אנחנו, בכללית, מתאימים את עצמנו לסגנון החיים ולקצב של ההורים. אנחנו חושבים שמגיע לכם לקבל מענה מהיר ומקצועי בכל נושא הקשור לבריאות שלכם ושל הילדים שלכם. ואנחנו פועלים כל הזמן כדי שזה יקרה בפועל, ולא יישאר בגדר סיסמה. שירותי האון־ליין שלנו הם עוד נתיב – נגיש, מתקדם, זמין – שמצטרפים למגוון השירותים הרפואיים הניתנים במרפאות כללית ובתי החולים שלנו. חשוב לנו להדגיש שבד בבד עם הרחבת הנגישות הדיגיטלית, אנחנו לא מתפשרים על איכות המענה הרפואי גם בפלטפורמות החדשות."

בריאות ואושר לכולם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה