4 ביוני 2015

דון פרדו פיצה שילדים אוהבים

רשת הפיצריות "דון פרדו" מתרחבת והשיקה סניף חדש בקריית אונו (רח' רפאל איתן 1 בסמוך לקאנטרי) ואני הייתי שם בשביל לדגום או ליתר דיוק לטעום ולרוץ ולדווח...והפעם מחוזקת בשני קטנטנים, שאני בטוחה שבגלגול הקודם שלהם היו צבי הנינג'ה...

הגענו לסניף סקרנים ורעבים, הילדים התיישבו בשולחן ילדים עם כיסאות קטנים אבל לא להרבה זמן...כי מיד הם גילו את החלון הגדול אשר ממנו ניתן לצפות בעובדים מכינים את הפיצה מרידוד הבצק (הנעשה טרי מדי יום בסניף), דרך מריחת הרוטב, פיזור הגבינה והתוספות ועד להכנסת הפיצה לתנור הלבנים (זו שקיפות).

הקטנטן שבחבורה התחיל לצעוק להם תיאס, תיאס (ובתרגום חופשי: תירס, תירס) ותוך שהוא צועק הגיעה הפיצה, גדולה ומהבילה.


הקטנים שבחבורה אכלו והתענגו על פרוסת פיצה (ענקית) עם תירס וזיתים ירוקים (עם דגש על ירוקים) ודיווחו בפה מלא (וגם מלא בפיצה) שהפיצה טעימה מאד (גם הרוטב, אחרי זה התברר לי שברוטב יש 17 תבלינים ועשבי תיבול) עם מלא גבינה ותוספות בדיוק כמו שהם אוהבים, וסיימו הכל מהצלחת... 
ואילו אנו הגדולים שבחבורה אכלנו פרוסת פיצה עם חצילים (נחמדה מאד אבל פחות לטעמינו), פרוסת פיצה עם עגבנייה, בזיליקום ומוצרלה (מעולה!!!) ופרוסה עם אנשובי שהושם בנדיבות (איזה כיף)...אל תדאגו אכלנו יחד...וסיימנו הכל מהצלחת.


הפיצה טעימה ועשירה בטעמים (הרוטב נפלא) ובתוספות, זו פיצה דקה אולם לא דקה מדיי (כמו שאני אוהבת) עם תחתית קראנצ'ית (כמו שהחצי אוהב) ושוליים לא עבים מדיי (ככה שהפיצה לא מתבזבזת על בצק...ואני טיפוס שלא אוהב לאכול את השוליים)

לסיכום מומלץ בחום!!!

קצת על הרשת:
רשת הפיצריות "דון פרדו" בבעלות ניר גלאם השיקה את הסניף הרביעי שלה בקריית אונו אשר הצטרפה לשני הסניפים  בפתח תקווה (בקניון סירקין וברחוב טרומפלדור 24) ולסניף בהרצליה (בן גוריון 13) ומציעה ללקוחותיה פיצות הנאפות בשיטה מסורתית בתנור לבנים.

ולרגל ההשקה, לקוחות סניף קריית אונו ייהנו ממבצע של פיצה משפחתית ב- 49.90 ש"ח                 ומשלוח חינם (1-700-55-50-50) עד ה-30/6/2015, לפי מדיניות המשלוחים של החברה.

אז קוואבאבנגה ובתיאבון לכם. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה