15 ביוני 2015

סדרה קסומה ומפתיעה: מיכל והמפלצות

מי לא מכיר את מיכל הקטנה? "אני מיכל הקטנה וזו מתנה להיות כזאת קטנטונת, אני מיכל הקטנה וזו מתנה כולם קוראים לי מתוקונת"...
בניי מאד אוהבים את מיכל הקטנה ולראייה ראינו אותה בהופעה בנחשונית וביום העצמאות, יש לנו את הדיסק שמע שלה ו-DVD אחד (מספיק לא?!).
לקח לי זמן להבין, אבל הבנתי למה הם אוהבים אותה? היא קטנטונת ומלאה באנרגיה (מאיפה לה כל האנרגיה הזו?), יש לה חיוך שלא יורד מהפנים והכי חשוב היא אוהבת את מה שהיא עושה והילדים מרגישים את זה.

החל מה 14.6- בימי א-ה- 18:40  ובשידורים חוזרים במהלך היום היא מגיעה לערוץ הופ! עם חברים חדשים...


תמונת יח"צ
ביום שישי, חם ומקסים, אחרי טיול מהגן של בני שמנו פעמינו בני ואני לרידינג 3, בנמל תל אביב שם נחגגה השקת הסדרה מיכל והמפלצות.
בכניסה בני קיבל כובע עם ציור גרפיטי של פוגו המפלצת שהוא עוד לא הכיר (בקרוב המפגש...), ובפנים אווירה קסומה: משולחנות אוכל מעוצבים וממותגים (ברור שניקניים), כריכונים קטנים, כוסות עם פסטה ברטבים שונים, כוסות עם ירקות, טורטיות ופטל או לימונדה.
דרך עמדות מתוקים שלא פסחנו עליהם (וכן אמא, צחצחנו שיניים), עם עוגה מדהימה של מיכל והמפלצות בבצק סוכר.
שולחנות לילדים עם דפי צביעה של מיכל והמפלצות והמון צבעים וטושים, עמדות איפור, עמדות קעקועי נצנצים ופופים ענקיים לצפייה בסדרה...בקיצור החוויה החלה עוד לפני שצפינו בחצי פרק מהסדרה. 





ואז החלה הוקרנו שני פרקים מהסדרה והקסם החל...בני היה מהופנט מהעולם החדש שנוצר, מהדמויות ומהשירים.
ואני? אני בחנתי את הסדרה...
את אורך כל פרק - קצר ככה שהם לא מאבדים עיניין ולא מאבדים את המסר של הפרק.
את התוכן (אמא או לא אמא?) ולשמחתי הרבה גיליתי שהסיפורים והסיטואציות הם על ומתוך עולם הילדים, אין ילד שלא יזדהה איתם או נתקל במקרה כזה, והם מוצגים ומסופרים בצורה כל כך מובנת ונכונה ובשפה שהילד מבין כך שהוא יכול לקחת את העצות ודרכי ההתמודדות לעולמו שלו (מחוץ ליער הקסום).
והכל עטוף בחיוך, בצבעוניות, וברוח היער הקסום... 


תמונת יח"צ

קצת על הסדרה:
הסדרה החדשה (שבכתיבת הסדרה היו מעורבים אנשי מקצוע מתחום התפתחות הילד.עוסקת בדרך משעשעת ומהנה בעולמם הפנימי של ילדים ובהתמודדויות היומיומיות שלהם.
בתוך יער קסום ומופלא, רחוק מכל הארצות, גרה מיכל הקטנה, עם שתי המפלצות שלה – פוגו
(
גליה פטילון) וטריק (גוני פז).  פוגו, מפלץ חששן שאוהב להשתובב וחבר טוב של אחותו, טריק, מפלצת עליזה ומלאת חיים שאוהבת להשתולל ומדי פעם להקניט את אחיה.  השכנים של מיכל הקטנה והמפלצות הם יצורים חביבים ומשעשעים בעלי כוחות קסומים –בו (יובל סגל) המכשפה החששנית, זואי (רוני הדר), הטרולית המפונקת ודודו (מיכל גבריאלוב), השדון השובב.
מדי יום, אחד השכנים מגיע אל מיכל הקטנה עם בעיה גדולה, כי כשיש בעיה אמיתית או קסומה פשוט שואלים את מיכל הקטנה! מיכל שהיא קטנה ומקסימה, מלמדת את שכניה, איך אפשר לפתור בעיות ולהתגבר על קשיים ללא קסמים. היא מלמדת אותם לא לוותר ולהמשיך לנסות עד שמצליחים, לחשוב חיובי ומחוץ לקופסה, להיעזר בחברים ולהאמין בעצמם. השכנים המרוצים, מודים למיכל, ועוזרים לה לעשות את הדבר שהיא הכי אוהבת בעולם – לשיר (מוסיקה מקורית ועיבודים מוסיקליים: אסי טל).

במקביל לעליית הסדרה יעלה באתר הופ תכנים, משחקים ופעילויות של מיכל והמפלצות

יוצרי הסדרה : יעל קנה ויגאל שפירא
תסריט : יעל קנה ויגאל שפירא, שירי צוק, איתי מאירסון בימוי: יוני גרא ודני קרפל
סמנכ"ל תוכן ערוץ הופ!: מיכל בוטל .




ערוץ הופ! 
הינו הערוץ המוביל והמוערך לילד הגן בישראל. הערוץ מיועד לילדים בגילאי שנתיים עד שמונה . בסביבה נקיה מפרסומות, תכנים משובח של המיטב מתוכניות הבינלאומיות יחד עם תכניות מקור רבות המשקפות באופן אותנטי את שגרת הילד והמשפחה בישראל. הערוץ מגיע לכמיליון וחצי בתי אב באמצעות חבילות הבסיס של הוט וייס. תכני קבוצת הופ! זמינים גם במדיות הדיגיטליות השונות: אתרי אינטרנט, אפליקציות מובייל שכוללות תכני וידאו ומשחקים חינוכיים, ערוצי יוטיוב ושירותי ה- VOD.

* תודה למירב טיאנו נתן על התמונות המקסימות


תנו לקסם להיכנס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה