21 ביוני 2015

עשרה דברים שחייבים לקחת איתנו לים

הקיץ הגיע ואיתו הרצון ללכת לים, כשאתה רווק או מקסימום זוג הדבר פשוט: לובשים בגד ים מעליו בגדים, זורקים לתיק מגבת, בקבוק מים וכמה פירות ויאללה לים.
אבל כשאנחנו לוקחים לים את הקטנטנים שלנו הדבר נעשה מורכב יותר...
(ואומרת אחת שמאד אוהבת ללכת לים)

ולכן, ריכזתי את חמשת הדברים שמאד חשוב לקחת לים כשהולכים עם הקטנטנים שלנו...


1. כובע - רחב שוליים או כובע ליגיונרים שיגינו על הפנים כמו גם על העורף...הורים יקרים לא להסיר גם כשנמצאים במים (גם כשאנחנו במים השמש עדיין בשמיים). הטיפ שלי על מנת למנוע ויכוחים עם הילדים היו דוגמא אישית, חבשו כובע!

באופן אישי אני מעדיפה את הכובעים של sunway, שכבניי היו קטנטנים רכשנו את הכובעים רחבי השוליים, UV Protection, בעלי בדים קלים ומנדפי זיעה להגנה מהשמש. הם מתייבשים בקלות. הבעיה היחידה שאני מצאתי בכובעים רחבי השוליים היא שחייבים לשמור עליהם שלא יאבדו את צורתם...וכשבגרו הקטנטנים וכעת הם רק קטנים עברנו לכובעי הליגיונרים (או כובע אוסטרלי, תלוי את מי שואלים)...


2. מים - זה לא משנה אם הולכים בבוקר (כמובן שההמלצה היא עד 10 בבוקר) או אחרי הצהרים (ההמלצה היא מארבע אבל זה קצת בעייתי ששירותי ההצלה מסתיימים מוקדם), וזה ממש לא חשוב אם בבקבוק או בקולר (זה מהקלקר עם הפסים הכחולים), לקחת מים והרבה ולשתות!!!
קל להיסחף ולשכוח לשתות, אבל עצרו רגע קחו שלוק או שניים והמשיכו...ושוב היו דוגמא אישית לקטנטנים.

3. קרם הגנה - רבות דובר ועוד ידובר לגבי איזה קרם הגנה מומלץ ובאיזה מספר. ההמלצה האישית שלי היא קרם הגנה של לייף SPF 50 (הקטנטנים שלי לבנבנים) או אולטרסול SPF50 Wet'nGo KIDS. שניהם מגיעים בצורת ספריי המקל על המריחה,גם הופכת את המריחה לסוג של משחק ובלי הסימנים הלבנים, ללא הדביקות שמוכרת לנו מפעם ועם ריח נעים (אלו כבר לא הריחות של פעם)...
הטיפ הכי חשוב שאני יכולה לתת  לכם בעצם מחולק לשניים: התמרחו בקרם ההגנה עוד בטרם יציאתכם לים כי לוקח למסנן ההגנה כחצי שעה עד שהוא מתחיל לסנן. והחלק השני הוא לא לשכוח להתמרח שוב לאחר כל יציאה מהמים.








4. בגד ים - ההמלצה האישית שלי היא...שוב sunway, תמיד חשבתי שאני אתן לילדיי לרוץ עירומים בים, כמו התמונות שלי יש מילדותי. אבל כשנולדו בניי הלבנבנים וככל שהמודעות שלי גדלה לגבי החשיפה לשמש הבנתי עד כמה חשוב שנהיה מוגנים בפני השמש. ולכן בגדי הים הראשונים והשניים שלהם הוא אוברול שרוול ארוך של sunway מבד עם מקדם הגנה מהשמש +UPF50 חוסם 98% מקרני UVA & UVB  מחוזק עמידות לכלור...ומניסיון הם אכן עמידים. הכיף הוא שהרוכסן הוא דו כיווני וניתן לפתיחה גם מלמעלה למטה וגם מלמטה למעלה, כשהולכים לשירותים ובמיוחד כשצריכים להחליף את Little Swimmers מבית האגיס בגד ים חיתול שלא מתנפח, גמיש ודואג שמה שלא צריך להגיע לים, לא יגיע לים (או לבריכה) 






5. מצופים או גלגל הצלה - הגנה, הגנה, הגנה...ולא נראה לי שצריך להוסיף יותר...


6. מגבת - רצוי כזו שהיא גם קפוצ'ון (ויש כאלה חמודים) כדי שתלבישו על הילדים והם לא יהיו עסוקים בלהחזיק אותה כשהם אוכלים (ועוד אחת כדי לשים על המושב בדרך חזרה...תמיד שוכחים אותה ואז יושבים על מגבת רטובה או על הצלון)

7. פירות - הים גורם לרעב מוגבר אצל קטנים כמו אצל גדולים אז תתצטיידו בהתאם. ואין כמו לאכול את פירות הקיץ בים עם העדפה ברורה לאבטיח, מלון, דובדבנים וענבים (בשבילי ירוקים בלי חרצנים ובשביל הקטנטנים חתוכים לחצי למניעת חנק) ובדרך כלל אוכלים אותם עם הידיים (כן, כן, גם כשהם מכוסים בחול)...אז תשתדלו להביא הרבה מזלגות, כי כמה מהם יפלו לחול.


8. משקפי שמש - כי צריך להגן גם ובמיוחד על העיניים בפני השמש (במיוחד על עיניים בהירות אבל לא רק), יש להקפיד שעדשות המשקפיים יהיו עם הגנה של UV, בגודל מתאים לפניי הקטנטנים כך שיכסו את האזור שמתחת לגבה ועד הלחי.


9. צעצועים לחול - בינינו כל קופסא, בקבוק וכף יספיקו, אבל תמיד כיף, לאסוף את הצדפים בדלי או להביא מים לתעלה שמסביב לארמון שמט ליפול. 


10. סבלנות - אולי בעצם הייתי צריכה להתחיל בסבלנות, גם כשהם מתעקשים לאכול חול, או כשהם מרימים בדל סיגריה שמצאו בחול, כשהם רבים, כשהם בוכים שנכנס להם מים מלוחים לעיניים ושזה שורף להם ובמיוחד כשהם לא רוצים ללכת הביתה...אל תשכחו שבאנו להנות...  


והאמת היא שהרשימה עוד ארוכה...מחצלת, צלון אוטנטיק (ברור לא?!), כיסאות נח, בגדים להחלפה ועוד...

העיקר שתשמרו ותיהנו (גדולים כקטנים)...


 (אם הייתי חושפת את בניי פה בבלוג ושמה תמונה שלהם הייתם רואים שני קטנטנים עם בגד ים אוברול, כובע ליגיונרים ומשקפי שמש)

* כל התמונות נלקחו מהאינטרנט



תגובה 1:

  1. כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אהה ואני מישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי כשאיבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את הבית כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים של משפחתי. שלה ושל הילדים שלי באותו רגע. אף אישה לא תומכת בי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודעת שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר כל כך הרבה חברים אבל עדיין הם לא התקשרו אליי, עד שיגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסביר לי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בקוקה קולה והוא אמר לי שהוא אשף קסמים אבל אני אדם שלא מאמין באיות אבל החלטתי לנסות את זה ודראלבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים האלה של ארוחות. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה טוב מה שהוא ביקש ממני. דראלבה דאג שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של דראלבה. אשתי התקשרה אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי ואל הילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשר אלי חבר ששלח לי מכתב הוקרה, עכשיו אני המנהל של פרגון בארה"ב. אני מייעץ לך אם יש לך בעיות שלח הודעה למייל הזה: dralaba3000@gmail.com או WhatsApp אותו בטלפון +1(425) 477-2744 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק