20 בינואר 2014

מתכון לאלפחורס חלוה שמגישה חברת "אחוה".

חברת "אחוה" מגישה:  
אלפחורס חלוה

חברת "אחוה" ממשיכה לפנק ומגישה מתכון ייחודי לעוגיות אלפחורס, בשילוב החלוה המשובחת של החברה המכילה לפחות 50% טחינה גולמית. עוגיות האחפחורס הנן ללא ספק הפינוק המושלם ליד כוס הקפה, ספל חם, או נשנוש מתוק כשמתחשק.
המצרכים (ל- 50 עוגיות):
לבצק:
200 גרם חמאה
1/2 כוס סוכר 
1/2 כפית מלח 
1/2 כוס פירורי חלוה בטעם וניל של "אחוה"
1 כפית תמצית וניל 
2 כוסות קורנפלור
1 וחצי כוסות קמח לבן 
1 שקית אבקת אפיה 

לקרם:
50 גרם חמאה
100 גרם שוקולד מריר 
כפית תמצית וניל 
שוט של ויסקי משובח (כ- 40 מ"ל בכוס מדידה)
כוס פיסטוק גרוס או קוקוס טחון או שומשום לבן או שחור

אופן ההכנה:
מתחילים עם הכנת הבצק. במיקסר עם וו גיטרה או במערבל יד במהירות נמוכה שמים: 200  גר' חמאה קרה בקוביות קטנות, 1/2 כוס סוכר לבן, 1/2 כפית מלח. מעבדים לתערובת קרמית, כ-4 דקות ומוסיפים תוך ערבול 4 חלמונים. ממשיכים ומערבלים עד שמתקבל מרקם אחיד. מוסיפים 1/2 כוס פירורי חלוה בטעם וניל, מגוררת בפומפיה גסה (מומלץ להקפיא את החלוה מראש שלא תימס). ממשיכים ומערבלים עד שהכל מתאחד.

בקערה נוספת מערבבים 2 כוסות קורנפלור, 1 וחצי כוס קמח לבן ושקית אבקת אפיה. מוסיפים לתכולת המיקסר כל פעם כמות קטנה ומערבלים באיטיות עד שהכל מתאחד. מאחדים ביד את הבצק (לא ללוש) ועוטפים בניילון נצמד ולמקרר למשך שעה.


מרפדים 2 תבניות גדולות בנייר אפייה ומחממים את התנור לחום של 170 מעלות. מקמחים מעט את משטח העבודה ומרדדים את הבצק לעובי של כחצי ס"מ. קורצים עיגולים בגודל הרצוי (כ-3 ס"מ) ומניחים בתבנית האפייה במרווחים של קצת יותר מ- 1 ס"מ. אופים כ-6 דקות בלבד. העוגיות אמורות להשאר בהירות. מצננים.

להכנת הקרם: ממיסים 50 גרם חמאה עם 100 גרם שוקולד מריר, קמצוץ מלח, כפית תמצית וניל וכוסית יפה של וויסקי מתובל (מומלץ וויסקי BULL RUN שהוא ויסקי מזוקק עם פירות יער ואגוזי לוז מבית כספי משקאות).

ממלאים שק זילוף בקרם ומחזיקים עוגיה ביד אחת ומזלפים מעט קרם, סוגרים עם עוגיה נוספת. מגלגלים בפיסטוק גרוס או בשומשום שקלינו במחבת יבשה.

בתיאבון!!!

Displaying MCBImage1.jpg

אודות אחוה

חברת אחוה הינה היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929. החברה מתמחה בייצור חלוה איכותית מסוגים שונים, טחינה גולמית, סדרת מוצרים אורגנים, סדרת מוצרים ללא סוכר, עוגות ומגוון מוצרי מאפה, חטיפי דגנים, תרכיזים לשתייה וממתקים. להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה