27 בינואר 2014

ולנטיין במסעדת בלקאאוט מרכז "נא לגעת"-נמל יפו.

מי שצפה לאחרונה בקומדיה הרומנטית המצליחה "כל הזמן שבעולם", מבית היוצר של הבמאי-תסריטאי ריצ'רד קרטיס ("נוטינג היל", "Love actually") לא ישכח את סצנת הפגישה הראשונה בין זוג האוהבים טים ומרי, במסעדה יוקרתית בלונדון בה הארוחה כולה מתקיימת בחלל חשוך לחלוטין בו מתמסרים הסועדים לחגיגת חושים מסוג שונה לחלוטין. הנאה מהטעם נטו, וכמובן קולותיהם של השותפים לארוחה, ללא היכולת לראות אותם. כך מתאהבים גיבורי הסרט עוד לפני שראו זה את זו.

רק בקולנוע? לא בהכרח. מסעדת בלק-אאוט, זוכת פרס הגורמה לשנת 2007 על תרומתה לקהילה הפועלת במרכז נא לגעת בנמל יפו, מציעה חוויה מרגשת לא פחות לזוגות האוהבים המעוניינים לחגוג ב 14 בפברואר את יום ולנטיין .

ארוחה רומנטית המתקיימת כולה בחשכה, ותחילתה בקוקטייל ורוד המוגש בחינם לפני הכניסה למקום. קוקטייל זה יהיה הפריט היחיד בתפריט אותו יוכלו האורחים לראות לפני שיובלו לשולחנותיהם. שם, במהלך הערב כולו, ישרת אותם צוות מלצרים עיוורים שינחה אותם בחוויה חושית ייחודית ,המחדדת את גבולות הטעם ומעניקה למנות השונות תוסף מיוחד.

השף הארגנטינאי פרננדו זלס (בויה, אל פאצ'ו) והסו שף משה חג'ג' (קום איל פו, קימל).
מנצחים על התפריט .מבין מבחר המנות הראשונות המוגשות במקום ניתן לבחור בסלט קפרזה, קרפצ'יו מוסר, מלפטי תרד וקבב דג מזרחי בניחוח אניס. למנה העיקרית ניתן לבחור בדג על חציל קלוי, בורי על מג'דרה גלילית, רביולי ריקוטה ותרד, גרגנלי ביצים בפסטו וצנוברים ועוד. לסיום הארוחה מוגש קינוח הפתעה. כל המנות בתפריט הן צמחוניות, וניתן גם לבחור בין מבחר מנות טבעוניות או מאכלים נטולי גלוטן.

הארוחות במסעדת בלק-אאוט מוגשות בשני סבבים, בשעות :שש וחצי בערב ותשע בערב. זוגות המעוניינים לחגוג את יום ולנטיין באווירה ייחודית השונה מכל ארוחה רומנטית בה התנסו בעבר, מתבקשים להקדים ולהזמין מקום מראש .

המסעדה פועלת במרכז נא לגעת בנמל יפו, לצד קפה קפיש – בית הקפה הראשון בעולם שכל עובדיו חרשים, ואנסמבל תיאטרון נא לגעת שכל שחקניו חרשים-עיוורים.
מרכז התרבות והבילוי נא לגעת נפתח לקהל בדצמבר 2007 ומאז אירח 600,000 מבקרים למפגש אנושי בו מתקיים דיאלוג שוויוני על בסיס חוויתי-אומנותי ותרבותי.
מרכז נא לגעת הפועל כולו כמלכ"ר (גוף ללא כוונות רווח) מעסיק היום עשרות חרשים, עיוורים וחרשים-עיוורים כשכל ההכנסות במתחם הן קודש להמשך פעילות המרכז.

מרכז נא לגעת, נמל יפו ,מחיר ארוחה -110-180 ,טלפון:03-6330808


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה