12 בינואר 2014

מה קורה כשהולה מאמא פוגשת את תותי במושב?

הוזמנתי לאירוע...להכיר את מתחם הולה-מאמא ותותי במושב שברשפון
את המותג הולה-מאמא אני מכירה ואוהבת...אני מתהדרת בשרשרת האמא הסינית ובחמסה לעגלה בצורת ינשוף (ההסברים בהמשך הפוסט שלי) ואני מאד קשורה אליהם!
על תותי במושב רק שמעתי והנה עכשיו אני גם אכיר...וגם אתם...
את החנות "תותי במושב" הקימה עינת שחר ב 2004, כחנות בוטיק לבגדי ומוצרי תינוקות וילדים. 
כבר בכניסה לחנות תותי במושב הרגשתי כמו צ'רלי בממלכת השוקולדה...הכל כל כך יפה וצבעוני (איזה מזל שלא הגעתי עם הקטנטנים אחרת הם לא היו רוצים לעזוב את המקום)...כל כך הרבה צעצועים, משחקים, בגדים, כלי מיטה והכל רך ונעים, מפתה ומזמין.
כבר בסיבוב הראשון שלי בחנות סימנתי לי מהם הדברים שאני רוצה לקנות (וזה הרבה...), בסיבוב השני הרשימה רק גדלה (מסקנה: צריך לחזור למקום עם בעלי ועם אוטו).
כאמא דאגנית שבודקת בשבע עיניים כל בגד ומשחק שאני קונה לקטנטנים שלי שמחתי לגלות שכל המוצרים בחנות נושאי תו תקן ישראלי ותקנים נוספים מהעולם (אותי זה מרגיע).
אין טוב יותר ממראה עיניים...





אתר הבית של תותי הוא גם חנות מקוונות המציעה נגישות להורים שאוהבים מוצרים מיוחדים מכל הארץ.

תותי במושב, הפרחים 17, מושב רשפון
09-9514590
שעות פעילות: א'-ה': 10:00-18:00, ו': 09:30-15:00
לאתר:
http://www.tuty.co.il
לפייסבוק:
https://www.facebook.com/pages/%D7%AA%D7%95%D7%AA%D7%99-%D7%91%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%91/111136915612284

בהמשך החנות, אחרי הדלת המחברת נמצאת חנות הולה-מאמא...כל תחושת הצבעוניות וההיפריאקטיביות מתחלפת בשקט...בעדינות...בנועם.
המותג הולהמאמא נוסד בשנת 2010, על ידי יעל עוז כרמון, מעצבת תעשייתית בעלת תואר ראשון בעיצוב תעשייתי מHIT-, ותואר שני בניהול עיצוב, המחלקה לעיצוב תעשייתי, בצלאל.
הכל התחיל מהרצון של יעל לתיק עגלה פרקטי ואופנתי, כזה שמכיל מספר רב של תאים שימושיים ועם זאת שומר על מראה נשי, רך וייחודי. ומספיק מבט מהיר בתיקים כדי להתאהב בהם ולא רק כתיקי עגלה, הם גדולים, נוחים...ניתן להכניס לתוכם את כל הבית ועוד יישאר מקום...


נפח התיק 20 ליטר, לא כולל תאים חיצוניים
*התיק עשוי בד ודמוי עור וניתן לכביסה, מומלץ כביסה ביד וייבוש בצל.
מחיר- 550 שקלים 

אבל לפי דעתי גולת הכותרת היא סדרת התכשיטים הייחודיים אותה היא עצבה בהשראת דמויות של אמהות-נשים חזקות המסמלות כל אחת בדרכה את עוצמת האמהות והנשיות (ומאוחר יותר גם בהשראת חיות)
לכל דמות יש את הסמליות והמשמעות שלה...אני מאמינה (וכך גם המעצבת) שהבחירה צריכה להיעשות לפי נטיית הלב (שנטיית הלב שלי משכה אותי לדמות האמא הסינית ולאחר שקראתי את המשמעות זה רק חיזק אותי שבחרתי נכון).
כל התכשיטים מצופים בכסף או בזהב ובכל דמות מסתתרת לה חמסה למזל טוב.
הקולקציה מורכבת מתכשיטים שונים (שרשראות,עגילים, צמידים), סיכות לעגלת תינוק ומראות פרספקס במגוון גדלים.

על דמויות האמהות:

ההודית
האישה ההודית מעוטרת בחמסה בעין השלישית ובעגילי האוזניים. בעלת יכולות אינטואיציה ויכולת ראיה לרחוק והיא קשובה לרחשי ליבם של הסובבים אותה. כאימא, היא קשובה לחזקות העין השלישית, והאינטואיציות האימהיות שלה מאפשרות לה חיבור ללא מילים לילדיה.

היפנית
עדינה ומוקפדת, חכמה ואסרטיבית. כאימא היא מכוננת השלום והשמחה של הבית. החמסות מופיעות כשתי ידיים על ביטנה ומבטאות בכך ברכה לפוריות והגנה אימהית עוד מההיריון.

הסינית
האישה הסינית טובה ושובת לב, משרה אווירת נינוחות והרמוניה בסביבתה ומשמרת בקרבה את ניצוץ החיים והתמימות השובבית עימה נולדנו. כאימא, מעניקה הגנה על הלב ושומרת על אופטימיות, תוך דאגה אימהית מסורה.

המזרח אירופאית
מבטאת חמימות, רכות לב וקירבה לאימא אדמה. חיצוניותה המזכירה בבושקה, משמרת בה את הסמליות לאימהות, פריון, התפתחות וחוזק נשי. כאימא, רכה ונעימה ומשרה אווירת ביטחון לילדיה.


מחירים:
שרשרת קצרה/ארוכה: 219/239 ש"ח (בהתאמה).
צמיד מתלפף: 249 ש"ח.
צמיד בודד: 129 ש"ח.
תמיד כפול: 189 ש"ח.
סיכה/תליון לעגלה: 65 ש"ח.
הולה-מאמא, הפרחים 17, מושב רשפון 09-8654791 

המוצרים נמכרים ברשת החנויות SOHO, בחנות מוזיאון העיצוב Tollman's, במגוון חנויות בוטיק לתינוקות בארץ ואף משווקים ברחבי העולם במספר חנויות, ובמגזין FLY & BUY במטוסי אל-על.

 לי כבר יש...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה