15 בינואר 2014

מצאתי מישהי יותר עקשנית ממני...

נתחיל בוידוי,אני שונאת לנקות...אני יודעת שצריך, כי אי אפשר לחיות בבית מלוכלך בטח שלא עם שני קטנטנים שאחד זוחל...זה לא בריא!!
כדי לנקות אני צריכה מוזה ומוזיקה חזקה (בפעם האחרונה, אתמול, זה היה עם אריק אינשטיין ז"ל) ואז השד פחות נורא.
אני בעיקר שונאת לשפשף את הכתמים שהקטנטנים משאירים בכל מקום (ניסיתם פעם לנקות אורז שנמרח באופן שיטתי על השולחן? תודות לבן הגדול שלי או מרק טחון שרוסס לכל עבר הישר מפיו של הקטנטנן?) או כתמים משמן קופץ? ואם יש גם רסק עגבניות? פשוט סיוט...
קודם צריך לרסס עם חומר ניקוי ואז לעבור עם סקוטצ', לשפשף...פעם, פעמיים, שלוש ואז להעביר מטלית לחה...הרבה פעולות בשביל כתם אחד קטנטן.
אז לשמחתי קיבלתי לנסות את המטליות הלחות עם הבד המקרצף (תודה ל- Like & Share)...
אני הסתכלתי על המטליות והמטליות הסתכלו עליי במבט של רק תנסי אותנו...
הכתם הראשון לא היסס להגיע...רוטב לפסטה שהושפרץ על הגז, מיד נשלפה מטלית (היא באמת מחוספסת...) שאכן ניקתה הכל ומהר...
באותו היום נוקו גם כתמי משחת שיניים שהתייבשה כתמי ושאריות פסטה עם גבינה שהקטנטן מרח והכל במהירות וביעילות (ובלי תוכנית ארבעת השלבים שלי!) וגם הריח נעים (מה לעשות שריטה שלי אני מריחה הכל)
אני עדיין לא אוהבת לנקות, אבל עכשיו יותר קל לי.

תודה לכם 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה