27 בינואר 2014

אם אין לחם תאכלו עוגות, אבל כשיש לחם ברמן...מי צריך יותר

השעה 21:00 הילדים ישנים (הגדול עושה את עצמו ישן) פתאום צלצול בדלת...
אני מזנקת כמו פנתרה...מנסה להבין מי מצלצל בדלת בשעה כזו...ורק מתפללת "רק שלא יתעוררו...", מאוחר מדיי.
בני הגדול כבר בסלון, רוצה לראות מי בא...
בדלת עמד שליח עם קופסת עץ עטופה בצלופן...מסר אותה וחזר לתוך הלילה...ואני? אני נשארתי עומדת בדלת עם קופסת עץ וקטנטן בן 3 שמחבק לי את הרגל.



מיד ניגשנו למטבח, הארגז הונח כלאחר כבוד על שולחן המטבח, הצלופן הוסר ונתגלה בפנינו ארגז כל טוב...
3 כיכרות לחם ברמן (לחם דגנים, לחם דגנים קל ולחם מקמח מלא מחיטה טרום נבוטה), שישיית לחמניות, קרש חיתוך, סכין לחם (סופסוף סכין טובה), שמן זית אורגני כתיתמעולה, זעתר טרי וריבת חלב עיזים אורגנית של עפאים (ofaimme).





לא עמדנו בפיתוי אז התיישבנו (לא לפני שבני הוחזר למיטה עם הבטחה שמחר בבוקר יאכל כריך מהלחם).
הלחם הנבחר הוא...(תופים בבקשה...)...לחם דגנים, מהמקרר נשלפה גבינה צפתית 5% מעודנת של משק צוריאל ומיד הורכב הכריך הבא:

2 פרוסות לחם דגנים של ברמן מרוחות בממרח חמאת לורפק עם פרוסות גבינה צפתית, עגבניות ומלמעלה עוד קצת זעתר טרי...בגלל שזה היה כל כך טעים זה לא נסגר ככריך, אלא הוכנו שתי פרוסות כאלה...
והטעם? כאילו הגליל מונח לי בכף היד (תודה לבעלי על הפרוסה).




אני מאד אוהבת לאכול לחם (כן,כן, למרות שאני דיאטנית) ואני פחות אוהבת לחם קל (כלומר חורים עם לחם מסביב...) והפעם לשמחתי לחם טעים, מלא ומשביע (אפילו הלחם הקל), איזה כיף!
הזעתר הטרי טעים, הזעתר דומיננטי ומורגש הן בטעם והן בריח...את ריבת החלב פחות אהבתי (מרגישים שהוא מעיזים), טעם לוואי עדין של חלב עיזים מורגש (בליבי החלטתי זה יהיה מילוי של עוגה או עוגייה) והשמן זית מופלא.

למחרת בבוקר בני לא שכח את הבטחתי וקיבל כריך פסטרמה מלחם דגנים (וזלל את כולו בתאווה)...מה המתכון אתם שואלים?
2 פרוסות לחם דגנים, מרוחים בשפריץ קטשופ, פרוסת פסטרמה ומלפפון חמוץ...חתוך לשניים...ובתיאבון...

אתם בטח שואלים מה חדש? הרי לחם ברמן כבר קיים על המדפים...
שאלה טובה...והתשובה היא...
מאפיית ברמן הוותיקה, נוסדה בירושלים בשנת 1875 ע"י משפחת ברמן ומנוהלת על ידה עד היום, מובילה מהלך מהפכני בשוק הלחם המסורתי החל מחודש ינואר תציג ברמן את נבחרת 17 לחמי ומוצרי הלחם של החברה במיתוג חדש שספינת הדגל שלו הינה "צביעת" מדף הלחם באמצעות אריזות חדשות המעוצבות באופן מסודר וברור, מובחנות לפי צבעוניות המותאמת לכל משפחת לחמים ובתוספת המלצות והסברים על יתרונות תזונתיים מפי תזונאית הבית במטרה לייצר קניה מושכלת ונבונה.

חידוש האריזות יכלול הן את הלחמים שבפיקוח (אחיד פרוס ולבן פרוס), את מגוון החלות ואת הלחמים המיוחדים כדוגמת לחם דגנים, לחם "ברמן לעניין" ומגוון הלחמים הקלים. כמו כן, האריזות המוכרות של שישיית לחמניות (מקמח לבן או מלא) מתחדשות אף הן בעיצוב החדש.  הצבעוניות שנבחרה בקפידה לכל משפחה של לחמים במסגרת שינוי האריזות, נועדה, לצד הרענון והבידול, לסייע בהבחנה בין המוצרים. כך, למשל, המוצרים מקמח מלא יופיעו בצבעוניות ירוקה המשדרת בריאות. לחמי הדגנים יופיעו בצבעי אדמה בגווני כתום ומוצרי הקמח הלבן בגווני האדום.



מאפית ברמן מביאה עימה מסורת של 138 שנים באפיית לחם ישראלי, תחת ארבעה מותגים: ברמן, ודש, לחם הארץ ולחם ליבו. המיתוג מחדש הינו למותג הגדול, הוותיק והמוכר ביותר של הקבוצה "ברמן".
במהלך הושקעו כ 2 מיליון ₪, והוא כולל לצד שדרוג האריזות והלוגו, גם צביעה וחיפוי של צי המשאיות של החברה, המונה למעלה מ-130 משאיות. (תמונה של משאית ישנה ליד חדשה – זה מעניין את הקורא לראות איך נראה המיתוג מחדש).  

את לחמי ברמן ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.על המיתוג החדש חתום ליאור אפשטיין, המעצב הראשי של בית הקונספטים אלנבי. צלם הקמפיין הוא דן פרץ.

  אודות מותגי הקבוצה:

ברמן
המותג הקלאסי היושב בירושלים מזה חמישה דורות ומגלם בתוכו מסורת ארוכת שנים של אפייה. ברמן מציע מגוון של עשרות מוצרים לכל המשפחה: לחמים טריים שלמים ופרוסים, לחמים מדגנים מלאים, לחמים קלים לשמירה על הגזרה, חלות, לחמניות, פיתות, ועוד

ודש
מאפית ודש הותיקה נרכשה לפני כ-13 שנים ע"י ברמן ומציעה גם היא מגוון רחב של לחמים לכל המשפחה. ודש מנצל את מסורת האפייה ארוכת השנים של ברמן וסטנדרטי האיכות המחמירים שלה כדי למנף מותג מודרני, העונה על כלל צרכי הפינוק של הצרכנים העכשוויים. תחת מטריית המוצרים הענפה של ודש ישנן לחמניות לילדים, לחם קל לשומרים על הגזרה, לחמים מדגנים מלאים לשומרים על הבריאות, לחמניות, פיתות, ועוד.

לחם הארץ
לחם הארץ היא סדרת הפרימיום של ברמן. המותג מהווה אחד ממותגי הלחם החזקים והמבוקשים בישראל. 14 הלחמים של לחם הארץ נאפים במחלקה נפרדת וייעודית בתנורי אבן מיוחדים תוך שימוש בעבודת יד, ונעשה שימוש במחמצת טבעית, המעשירה את טעם הלחם ומעניקה לו את מרקמו המיוחד.
בסדרה לחמים מיוחדים כלחם חמניות, לחם שיפון גרעיני דלעת, לחם שיפון אגוזים וחלה עם קמח מלא.

ליבו
ליבו היא סדרה של 7 לחמי שיפון בסגנון רוסי, המאופיינים במרקם דחוס וצפוף, טעם חזק וחמצמץ ומעטפת קריספית.
כל הלחמים בסדרה עשויים מקמח שיפון מלא ומחמצת שיפון טבעית. לחמים מקמח שיפון מלא עשירים בסיבים תזונתיים, מגדילים את תחושת השובע, מספקים אנרגיה לטווח ארוך, מסייעים לפעילות מערכת העיכול ועשירים בוויטמינים מקבוצת B. הסדרה פופולארית מאוד בקרב יוצאי מזרח אירופה.


תודה על החידוש ושיהיה לנו בתיאבון...
  
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה