15 בינואר 2014

100% מיץ רימונים בחורף

לקראת החורף ממליצה חברת "פרימור" על שתיית מיץ רימונים סחוט טבעי, הידוע בסגולותיו הרפואיות הרבות, גם  כנגד הצטננויות וטיפול בשפעת
פרימור משווקת מיץ רימונים 100% טבעי ללא כל תוספות או העשרות ובעל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד, בבקבוק משפחתי של 750 מ"ל ובקבוק אישי של 250 מ"ל
החורף כבר כאן, והוא מביא איתו גל של מקרי הצטננויות ושפעת בקרב אנשים רבים באוכלוסייה, ומכל שכבות הגיל. מותג המיצים הטבעיים "פרימור", המשווק מיצים טבעיים סחוטים ובהם גם 100% מיץ רימונים, ממליץ על צריכה של מיץ הרימונים לחיזוק הגוף.
מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על סגולותיו הרפואיות הרבות של פרי הרימון. אחת מסגולותיו העיקריות והחשובות של הרימון היא עיכוב ומניעת התפתחות של תאים סרטניים. פרי הרימון מכיל ויטמינים חיוניים לגוף כמו: ויטמין A שחיוני לראייה, תפקוד העור וחיוני לפעילות תקינה של המעיים ומערכת השתן. ויטמין B שמסייע בגדילה ומונע מחסור בדם, דואג לחילוף חומרים תקין ויצירת אנרגיה, ויטמין C שחיוני לגוף בכך שעוזר ביצירת רקמות ועצמות יציבים ומחזק את המערכת החיסונית.
מומחים ממליצים על שתייה של כוס מיץ רימונים באופן קבוע ויומיומי. בנוסף להיותו מתוק וטעים, הוא גם מזין ובריא, עוזר לפעילות תקינה של הגוף, מגן מפני התפתחות חיידקים ובעיות ומחזק את המערכת החיסונית. מבין המחקרים הרפואיים הרבים שנעשו בתחום ניתן למצוא דוגמאות רבות לכך שפרי הרימון עתיר יתרונות ומסייע בשמירה על הגוף.
לדברי יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי  ב"גניר",מיצים סחוטים טבעיים אשר בניהם  מיצי רימונים, אשכולית אדומה וכמובן מיץ התפוזים המוכר והאהוב, הנם מיצים בעלי ערכים בריאותיים מעולים, ומעבר להיותם מזינים וטעימים, הם עונים על צורך שהולך וגובר משנה לשנה, למוצרי בריאות ואיכות חיים בקרב הצרכן הישראלי.
מחיר:  החל מ- 9.99 ש"ח לבקבוק המכיל 250 מ"ל, 19 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.
כשרות: בהשגחת חוג חתם סופר פתח תקווה והרבנות קרית מלאכי.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

Displaying רימונים 750 טבעי של פרימור.jpg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה