21 בינואר 2014

פול מיטשל מציע את הפתרון המושלם לשיער יבש וחסר ברק

בתור מישהי שיש לה שיער מתולתל (לא גלי...אלאמתולתל עלגבול המקורזל)...אני חווה יותרויותרימים של Bad hairdays

לוקח לי המון זמן לסדר את השיער שלא לדבר על כמות התכשירים שניסיתי ואני עדיין מנסה כדי להגיע לתוצאה הרצויה.

ומהי התוצאה הרצויה? שהשיער שלי יראה בריא, לא יבש ומבריק...שהתלתלים שלי יהיו מסודרים (עד כמה שתלתלים יכולים להיות) ובלי חשמל סטטי בשיער (איך אני שונאת את הקצוות האלה שפתאום קופצות להן משום מקום...ושום דבר לא מדביק אותן).

לשמחתי לפול מיטשל יש פתרון סופר סקיני סרום מסדרת סופר סקיני מבית פול מיטשל, מכיל תרכובת ייחודית הפועלות בצורה ייחודית על השיער המסייעת בשיקום השיער מנזקי האקלים הים תיכוני האופייני לארץ ישראל. 


השימוש בסרום מונע את התופעה הנפוצה ביותר בימי החורף הקרים "הפריז" הגורמת לשערה להתיישר כלפי מעלה בשל רמת החשמל הסטטי הגבוהה בימי החורף. השימוש בסרום מחליק את השיער בקלות וביעלות ויוצר מראה אחיד ומלא ברק.

בנוסף, הסרום מקצר את משך זמן ייבוש השיער במכשיר הפן, ומפחית בכ – 40% את חשיפת השיער לחום הלוהט של מייבש השיער. כלומר, הסרום מגן על גוף השערה ותורם למניעת תופעת הקצוות המפוצלים ומותיר את השיער רך, נעים ומלא ברק.


צילום יח"צ חול
מחיר: 149 ₪ ל 150 מ"ל.
ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד ובטלפון מס': 03-6427577 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה