1 באוגוסט 2016

קיץ-קיץ, על החוף-על החוף...ובבריכה...

אני כל כך לא אוהבת את הקיץ...חם לי, אני מזיעה, דביקה ועצבנית...
אני כל כך לא אוהבת את הקיץ שאני מוכנה להפוך לדוב ולישון (במזגן כמובן) כל הקיץ ולהתעורר בסתיו כשקריר...
אני כל כך לא אוהבת את הקיץ חוץ מהזמן שאני בים או בבריכה...וכשיש לך ילדים הזמן הזה מוכפל...

והשנה אנחנו המון (אבל המון) בבריכה (ככה זה שיש מנוי לקאנטרי)...והדבר שהכי חשוב לי בבריכה זה הבטיחות של הבנים שלי (ושהבריכה תהיה נקייה)...
ניסיתם פעם ללכת לבד עם שני שובבים לבריכה?

ההכנות מתחילות עוד בבית, לארגן תיק לוקח לי לפחות חצי שעה (ועוד רבע שעה בניסיון להלביש להם בגדי ים ולגרום להם לצאת מהדלת).
הדבר הראשון שאנחנו עושים בקאנטרי זה ללבוש מצופים...עד שבכורי למד לשחות תמיד היו לו את המצופים הכתומים של אינטקס, בטיחותיים, אמינים ומחזיקים לאורך זמן (לו ולחצי מילדי גבעתיים).

והשנה הוא אמנם חופשי ממצופים (אבל לא מהדאגות שלי) ובעיקר משחק במתנפחים המגניבים של INTEX (לנו יש את הכלב המתנפח והוא ממש גדול וכייפי) או צולל להביא את צעצועי הבריכה שאני זורקת לו...

והקטנטן? לו אני מנפחת את הווסט עם מצופים...ניפוח קליל, לבישה מהירה והופ לבריכה...
הילד מאושר ומשתולל והאמא רגועה ורטובה...






לקיץ חמים, נעים ובטוח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה