3 באוגוסט 2016

ניקניים עושים לי בית ספר

בני, בכורי עולה לכיתה א'...וההתרגשות רבה.
יותר ממה שבני בכורי מתרגש, אני המתרגשת הגדולה.
לא יאומן שרק אתמול הוא נולד, עוד לא אמרתי סופרקליפרג'ליסטיקאקספיאלידושיין והופ הוא כבר בכיתה א'...(רגע, אל תגדל לי כל כך מהר...תישאר עוד קצת ילד קטן של אמא...).
אז אחרי שנשמתי עמוק והחנקתי את הדמעות (חכו...חכו...ליום הראשון בכיתה א', האמא הזו הולכת לעשות פאדיחות...).
התרכזתי בדבר החשוב באמת (אחרי קניית קלינקס) והוא רכישת ציוד לילד לכיתה א'.

עכשיו אני כבר יכולה לגלות שאת המוצרים של ניקניים אני מאד אוהבת, מכירה ורוכשת כבר שנים...הם טובים, איכותיים ומקוריים, לא פעם ולא פעמיים גם כתבתי והמלצתי עליהם...
ועם השנים הצצתי במורי בית הספר ופשוט חיכיתי (בשקט יש לציין) שגם יומי יגיע ובני בכורי יעלה לכיתה א' כדי שאוכל לקנות לו מהמוצרים לבית הספר שלהם ששמו מתנוסס עליהם.

והנה היום הזה הגיע והמגוון מרובה (לבנים כמו גם לבנות)...ומה במגוון?
1. סט של ארבע מחברות (עברית או חשבון) - 40 דף נטול עץ, עם כריכה צבעונית (וציפוי לימינציה לשמירה מירבית - על זה אני אוכל לדווח במהלך השנה), במגוון איורים...ולמי שצריך יש גם מחברות ספירלה.
צריך? צריך!         

                                         
סט מחברות תלמיד - סל: 45 ₪
                                   
2. סט של 24 מדבקות צבעוניות ועגולות למחברות וספרים - צריך? צריך!

                                                   

3. מערכת שעות - בגודל A4 שניתן לכתוב ולמחוק ממנו, צבעוני וקשיח - צריך? צריך! 

                                                   מערכת שעות  - סל

4. סט של 24 מדבקות צבעוניות ועגולות אבל הפעם לכריכים (ד"ש חמה ואוהב מהבית באמצע היום)
 צריך? צריך! 

                                                    24 מדבקות לכריכים - משחקי כדור: 35 ש


וגולת הכותרת מבחינת בני בכורי הוא הספר "לביא עולה לכיתה א' ", ספר המספר איך קופיף קטן חושש ומתרגש לעלות לכיתה א' ואיך בני בכורי (שכל כך התרגש שהשם שלו מופיע בספר) מלווה אותו ומרגיע אותו עד לעלייה המבורכת לכיתה א' (אני מתרגשת, כבר אמרתי).
בני בכורי לא יכול היה להתאפק עד שאני אקריא לו את הספר, לקח אותו לחדר והתחיל להתאמן בקריאה.
הספר חמוד, עם חריזה ומנוקד...אידיאלי לאימון בקריאה.
בני כל כך הזדהה עם הקופיף שנוצרה בינינו שיחה מדהימה על החששות שלו בעליה לכיתה א', ביישוב חדש, עם חברים חדשים ובמסגרת חדשה...שיהיה לו ולנו בהצלחה!
ממליצה בחום!!!


                                          ספר אישי - בהצלחה בכיתה א: מומלץ לגילאי 5-7 שנים


* כל התמונות נלקחו מהאתר בצירוף שמו של בני בכורי, מאחר והנייד שלי נגנב וכל התמונות עליו והציוד כבר ארוז למעבר הדירה

לאתר ניקניים

לכל הילדים שעולים לכיתה א' בהצלחה ענקית...אוהבים אותכם ומבטיחים להיות לצידכם, איתכם ולעזור לכם...מכל ההורים שלא מאמינים שיש להם ילד או ילדה בבית הספר!

לשאר הילדים שנת לימודים פוריה, שמחה ומבורכת!

ולכל ההורים באשר הם אל תשכחו לצלם, לבוא עם משקפי שמש כהים ועם הרבה טישו ליום הראשון במערכת החינוך!!!

3 תגובות: