26 באוגוסט 2016

נייצ'ר וואלי פרוטאין- בטבע שלי

אני קמה בשש, מתארגנת ומתלבשת ומתחילה בהשכמות...שש ועשרים הגדול קם ושתי דקות אחריו אחיו מתעורר...מרדף הארבעים דקות יוצא לדרך: להתלבש, לצחצח שיניים, להפריד ביניהם, שתיית בוקר, ארוחת בוקר ושוב לנקות אותם...
לנעול נעליים, לא אתה לא יכול לקחת את הדינוזאור לגן...כן אני אבדוק עם אמא של דניאל שתיפגשו...
הליכה לגנים, נכנסת לאוטו ויושבת בפקק...
שמונה וחצי מגיעה למשרד (ועוד לא שתיתי את הקפה הראשון שלי...).
מכינה קפה גדול בכוס זכוכית פותחת נייצ'ר וואלי פרוטאין ורצה איתם לישיבה.

או...חוג לגדול, משחק כדורגל לקטן, ארוחת ערב, מפרידה ביניהם, מקלחות ולמיטה...סיפור, עוד אחד ועוד אחד אחרון מהדימיון, עולה על בגדי ספורט והולכת לחדר הכושר...מסיימת ובדרך הביתה מוציאה נייצ'ר וואלי פרוטאין.

צילום יח"צ
אז מה זה הנייצ'ר וואלי פרוטאין החדש שלי?
את חטיפי נייצ'ר וואלי הותיקים כולנו מכירים ואוהבים (אני אוהבת בטעם חמאת בוטנים), עם התקדמות טרנד הבריאות ו/או ללא גלוטן גם נייצ'ר וואלי החליטו להרים את הכפפה ולהצטרף למהפיכה.

נייצ'ר וואלי פרוטאין מכיל 10 גרם חלבון ולא מרגישים בטעם הלוואי של החלבונים (מי ששותה שייק חלבונים או אוכל חטיפי חלבון יודע על מה אני מדברת) שהם 20% מהצריכה היומית למבוגר (אם מחשבים 0.8 גרם חלבון לעל ק"ג משקל גוף ולספורטאים זה אף עולה ומגיע עד 1.2 גרם/ ק"ג).
ובשל כך הוא מתאים כמנת חלבון אחרי אימון (באוטו בדרך הביתה) ובבית ניתן לאכול את הארוחה הגדולה (יחסית כן?!)

וגולת הכותרת מבחינתי היא שנייצ'ר וואלי פרוטאין הוא חטיף ללא גלוטן (לא חשש ל...לא עלול להכיל...פשוט ללא)  ובכך הוא נותן מענה לצליאקים (סוף סוף חטיף גם עבורכם), לצליאקים המתעמלים ולכל מי שעושה את הדיאטה ללא גלוטן (וכיום יש הרבה כאלה).


ובמקרה שלי הוא לפעמים משמש כארוחת בוקר קלה בבוקר עמוס.

נייצ'ר וואלי מגיע כרגע בשני טעמים: בוטנים ושבבי שוקולד מריר ושוקולד מריר עם קרמל מלוח (מומלץ בחום!!!).

מהיום גם לי יש חטיף...שמעתם ילדים לא נוגעים בנייצ'ר וואלי שלי אמא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה