27 באוגוסט 2016

הראשון לספטמבר אוטוטו פה...איך אנחנו כהורים מתכוננים לזה?



הראשון לספטמבר אוטוטו פה ואם לא תהינה הפתעות של הרגע האחרון בדמות שביתת אזהרה הקטנטנים שלנו ילכו למסגרות החינוך שלהם.
גם בניי יכבשו את ספסל הלימודים ושנה ביישוב חדש (נס עמים שבצפון), הקטנטן בגן חדש דנדש (מהניילונים) ובני בכורי עולה לכיתה א' (בבית ספר חדש ועם חברים חדשים) ובקיצור אמא מתרגשת וכבר לא ישנה...

אז איך מתכוננים לשנת הלימודים?

והפעם נתחיל עם ההורים:

1. קודם כל תרגעו - כן אני יודעת שרק אתמול הוא נולד, שהיום בבוקר הוא למד להגיד אמא והופ הוא כבר בכיתה א' (או בגן).
אל תתנו לו לחוש בעודף התרגשות שלכם כי זה מדבק ובטח שלא יחוש בפחדים שלכם (גם לי יש חלומות שהוא נמצא לבד בהפסקות, או שקשה לו בכיתה...וברור שזה לא יקרה...)
וכל הורה בטוח שהילד שלו הכי רגיש...תזכרו שאנחנו ועוד המוני הורים וילדים עברנו ונעבור את היום הראשון של כיתה א' (או של הגן).
   
2. תקנו טישו - אם אתם יודעים כמוני שתבכו (אני רק חושבת על זה ואני מתחילה לבכות) תצטיידו מראש בטישו (אני כבר קניתי קלינקס עדין ולא באריזה אישית). תחשבו על התמונות שיהיו לכם עם אף אדום ועיניים עוד יותר אדומות או שתתחילו לחפש אמא אחרת במצבכם כדי להשאיל ממנה טישו (דרך מצויינת להכיר אמהות בבית הספר).
אבות יקרים אני יודעת שאתם לא בוכים פשוט נכנס לכם משהו לעין...

3. תבואו עם משקפי שמש שחורים וגדולים - תנסו אתם לצאת החוצה מטקס שלום כיתה א' לשמש בחצר אחרי שבכיתם...או להמשיך לעבודה ככה...

4. איפור עמיד לדמעות - אני יודעת שחשוב לנו להגיע ליום הראשון מתוקתקות אם בלבוש ואם באיפור, גם שידוע לנו שתוך חמש דקות נראה כמו דובי פנדה על עקבים (ולא, לא השמנת, מה פתאום את לא נראית שיש לך ילד שעולה לכיתה א'...מה ילדת אותו בגיל 12? וכו'...)  

5. תטעינו את הנייד (וגם את הנייד של הבעל וגם את המצלמה) ותדאגו שיש לכן מספיק מקום לתמונות חדשות ולסרטונים.

6. שימו שעון מעורר - כי לא תישנו כל הלילה מהתרגשות, אבל בחמש בבוקר תירדמו, ולא נעים לאחר ליום הראשון בבית הספר או בגן...מה גם שהפקקים יחזרו ולפי חוק מרפי מספר 21356 לא תהיה חנייה ברדיוס של 3 ק"מ מבית הספר/ הגן.

ודבר אחרון בהחלט בנימה אישית, תזכרו שהיום הראשון לבית הספר הוא קודם כל היום של הילדודס שלנו...וגם הם מתרגשים אז תחבקו אותם חזק חזק, נשקו אותם ואימרו להם כמה שהם גדולים ובוגרים ועד כמה אתם גאים בהם ומתרגשים איתם (ועכשיו בשושו תנגבו את הדמעות...)

אז לכל ההורים שעולים לכיתה א' או מתחילים גן חדש או ממשיכים בבית הספר או בגן, שיהיה לנו בהצלחה ושנת לימודים פורייה, מלמדת, מבורכת ומופלאה!!!


"שלום, שלום, שלום כיתה א' 

שלום לגננת, לגן 

שלום, שלום, שלום כיתה א' 

הגענו, אנחנו כאן"
  

2 תגובות: