30 במרץ 2015

מתנות קטנות, מישהו שלח לי מתנות קטנות


מתנות קטנות מישהו שלח לי מתנות קטנות או גדולות...לאמא, לאחות או לחמות (כן, כן אומרים חמות ליחידה וחמיות לרבות).

שוב הגיע התקופה הזו בשנה שבה צריך לארח או להתארח, לקבל מתנות או לתת מתנות..ושוב אותה דילמה, מה נותנים השנה? משהו שלא נתנו בראש השנה או בפסח שעבר...מצד אחד משהו שלא ישב בארון ויצבור אבק ומצד שני משהו שלא יעבור למישהו אחר...

משהו שימושי ויפה, מפנק שמראה שחשבנו על מקבלת המתנה (סליחה, אבל זו לרוב מקבלת המתנה).

השנה חשבתי לתת לאמא שלי מנקה לפני פסח אבל אז קרו שני דברים: הראשון נזכרתי מאוחר מדי וכל המנקות היו תפוסות והשני ראיתי איך אמא שלי רודפת אחריה עם סמרטוט או אומרת לה: את זה לא צריך או חמור יותר מנקה אחריה.

אחרי זה חשבתי אולי להעניק לה טיפול רפלקסולוגיה מפנק במיוחד לאחרי הניקיונות והבישולים על ידי מור גוטמן רפלקסולוגית מוסמכת שמתמחה בכאב ומוכרת גם מוצרים קוסמטיים טבעיים אותם היא מתאימה לסוג העור (אבל זה רק בתל אביב וברחובות ואנחנחנו בכל מהצפון ולנשים בלבד), טוב אולי אני אתפנק לי (מה גם שהטיפול בהנחה מיוחדת לחג ב-150 ש"ח במקום ב-250 ש"ח לטיפול).

מור גוטמן

או אולי בגד? חדש, מחמיא ואלגנטי שמתאים למזג האוויר הישראלי? אולי זו גם אפשרות...חולצה או שמלה של מעצבת הבגדים דגניתא יכולים לתת לי פה את המענה אבל אני חונכתי שבגד זו לא מתנה...

דגניתא

ואז נזכרתי מי לא אוהב סבונים וערכות מפנקות לאמבטיה, לרגעי פינוק קטנים ואישיים (טוב, אני מכירה מישהי אחת וזו לא אמא שלי)? ואיך מחדשים פה? מחפשים משהו חדש, מיוחד, טבעי...משהו שעוד אין לכולם ומצאתי את ולס של סבון זהו עסק קטן מכפר סבא ליצור סבון טבעי (ולא רק יש גםשחות ושפתונים טבעיים), בעבודת יד ממגוון סוגים:

סבוני פינוק כגון: חמאת שיאה במגוון ריחות כמו למון גראס, יסמין, לבנדר, מנגו קוקוס, לילך ועוד..
סבוני עזר לטיפולים כגון: חימר ירוק לריפוי פצעים, שמן נים לפסוריאזיס ואסטמה של עור.
סבונים פשוטים ע"ב שמן זית עם מגוון תוספות כגון: עלי דפנה, קמומיל, קלנדולה ועוד.

הייחודיות פה חוץ מהמוצרים המיוחדים הוא שניתן להזמין סבון שירקח במיוחד בשביל מקבל המתנה.

ולחג ישנן גם ערכות ייחודיות וריחניות במיוחד ובמחירים השווים לכל נפש.







ערכת פינוקים 1



התמונות הן מאתר הפיסבוק של ולס של סבון

ערכת פינוקים 2

להזמנות 054-6484534

עוד מתנה שאני מאד אוהבת להעניק וגם לקבל אלו הם טעמים ומטעמים מיוחדים...
לכן מארז של מקס ברנר מבחינתי תמיד עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. שוקולד איכותי עם שילובים מיוחדי כגון מלח ים. תמיד ניתן להתאים לכך יין טוב...ולהעלים עד שכל האורחים ילכו ואז לזלול בשקט (ולבד ובחושך :).







מקס ברנר

מתנה מיוחדת נוספת הן ערכות מבית בד - מסיק קיבוץ מגל. כל מארזי המתנה מתבססים על המוצרים שגדלים בקיבוץ– שמן הזית של מסיק במגוון זנים ושקדים טבעיים בתוספת מוצרי שוקולד משובחים, ממרחים שונים, דבש, תבלינים, יין וכלי בית.

כמה טעמים...יאמי...מומלץ חום לבקר במרכז המבקרים.

מסיק




התמונות לקוחות מאתר הפייסבוק

ואם בטעמים עסקינן מתנה מיוחדת, ריחנית וצבעונית לא פחות זוהי ערכה של תבלינים מבית תבליני פרג. פרג הינה חברת התבלינים המובילה בישראל. פרג מציעה שפע רב של תבלינים ומטעמים מתבלינים נפוצים ואהובים ועד תבלינים אקזוטיים ויוצאי דופן.

למעלה מ-100 מיני תבלינים, תערובות תיבול ושמן זית מיוצרים כיום בפרג. חגיגה גדולה של טעם, ריח וצבע לכל החושים!הערכות מכילות תבלינים טריים, שמני זית, ממרחים מתוקים כגון סומסומיה, דבש טהור וגרנולות והכל טעים טעים...








תבליני פרג


ומתנה אחרונה, אחרונה חביבה ואהובה מבית טי שייפ Tea Shape Ltd.

ערכות של קנקני תה מעוצבים וכלי הגשה שתמיד כיף לקבל וכיף לתת, החליטות טעימות ומבושמות (פניני יסמין, חליטת פרחים מיובשים, חליטה ברזילאית, קופנגאן ומרקש ועוד ועוד), ופקעות התה (כשרות לפסח) ייחודיות שנפתחות במים החמים לפרח מהמם.

תארו לכם שבסוף הארוחה אתם מגישים קנקן תה ובעודו על השולחן נפתח בתוכו פרח.

הדבר מרשים וטעים בו זמנית (win win).

לפרטים 077-5130012








טי שייפ


אני יודעת שאני הייתי שמחה לקבל כל אחת מהמתנות הללו לחג או בכל יום אחר...ואם אני הייתי שמחה לקבל אותן אני גם שמחה להעניק אותן.

פסח שמח ואביבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה