8 במרץ 2015

כשנפוליאון יכבוש את עכו 2

נראה לי שאת האהבה הגדולה שלי למוצרי חלב אין מי שלא מכיר (ויסלחו לי הטבעוניים שבחבורה).
על גבינת נפוליאון מופחתת שומן כבר כתבתי פה.
והנה נפוליאון מכה בשנית והפעם גבינה מופחתת שומן והטעם חדש של פלפלים ופפריקה...יאמי...

לגבינת נפוליאון תמיד תשמר פינה חמה בלב. בשירותי הצבאי שהיה אי שם בשלהי שנות ה-90, אי שם ברמת הגולן (נשמע מרשים לא?) בכל שבת שהייתי נשארת היינו קונים חלה רכה ממאפייה עם גביע גבינת נפוליאון...בשביל הפינוק...(לשכוח את האוכל הצבאי).

אז אחרי רגע של נוסטלגיה קצת על המוצר.
תנובה הוציאה לשוק את גבינת נפוליאון מופחתת השומן 16% בטעם חדש של פלפלים ופפריקה...אז נכון שזה לא 5%, אבל זה כל כך טעים...ההרגשה היא שהגבינה היא הרבה יותר מ-16% שומן, היא קרמית, נמרחת בקלות וטעימה!
הטעם משדרג בקלות כל כריך ו/או מאפה מלוח.

אז נכון שזו לא הגבינה הראשונה שאני אקנה הבית לצריכה יומיומית (כי הקיץ בפתח והים קורץ לי), אבל כשאני מארחת או כשאני אופה מצאתי את הפתרון הקטן שלי...

הדבר הראשון שעשיתי כשקיבלתי את הגבינה לסקירה הוא לקחת כפית ולטעום (כן ככה נקי בלי כלום)...טעים...
אח"כ הסכמתי לחלוק (כי בני בכורי אצר שזה לא חברי לא לחלוק) והכנתי כריך עם חביתה ומלפפון מתוק לי ולמשפחתי...(המתכון הוא פשוט, כל מה שצריך זה פיתה, גבינת נפוליאון החדשה ומלפפון מתוק ובתיאבון).

את חצי הגביע שנותר הכנסתי לפשטידת פסטה וגבינות
המתכון (קל ופשוט וילדים מאד אוהבים):
1/2 חבילת פסטה פוזילי לבשל לפי ההוראות ולסנן היטב.
בקערה נפרדת לערבב ביצה, גבינת נפוליאון פלפלים ופפריקה, קוטג', 100 גרם גבינה צהובה מגוררת וזיתים קצוצים.
לתבל עם קצת מלח, פלפל לבן וטימין (אבל לא חובה).
להוסיף את הפסטה ולערבב היטב.
להעביר לתבנית ולתנור ל-40 דקות 180 מעלות.

בתיאבון...

את הגביע הנותר שמרתי להכנת מאפינס טונה וגבינת נפוליאון פלפלים ופפריקה.

מתכון:
2 קופסאות טונה בלי השמן
4 ביצים
5 כפות גבינת נפוליאון פלפלים ופפריקה
1 כוס קמח תופח
מלח, פלפל לבן

מערבבים הכל יחד ושמים במכשיר המולטיקייק ל-8 דקות עד שמשחים מעט.

בתיאבון...





באתי, טעמתי ורצתי לספר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה