26 במרץ 2015

לטיול יצאנו...בפסח...ומה לקחנו לנשנש?

יש לנו שבוע אם לא יותר של חופשת פסח וכדי שהילדים לא יתפסו על הקירות או יגרמו לנו לטפס על הקירות...או לתלוש שיערות...אנחנו מחפשים אטרקציות מחוץ לבית (אל חשש גם לזה יוקדש פוסט), אבל הדלמה הגדולה (חוץ מאשר העלויות המטורפות) היא מה לוקחים לאכול ולנשנש (אני יודעת מילה בעייתית) מחוץ לבית שיהיה גם טעים, גם כשר (בכל זאת פסח) וגם עמיד (כי המצה מתפוררת גם אם מרטיבים אותה ועוטפים אותה באלף שכבות)...

יצאתי לשטח (או יותר נכון לסופר), לבדוק ולדווח...את הרב לא טעמתי וההמלצה היא על הכשרות ולא על הטעם.

אז ככה לארוחת הבוקר שלפני הטיול יש את המצברייט המיתולוגית (מתכון בהמשך), את לחמניות קמח המצה (יש גם של תערובת מוכנה של אסם) עם ממרח השחר או נוטלה (הויכוח המיתולוגי) ובעיקר המון דגני בוקר כשרים לפסח מבית תלמה...מהקורנפלקס הצהוב הרגיל ועד הכריות ממולאות השוקולד (לא אמרתי בריא, אמרתי כשר) וברור שחלב הוא כשר (מניסיון מאכילים את הפרות והכבשים בתערובת כשרה לפסח חודש לפני).

ועכשיו לנשנושים...
כמו בכל שנה הבמבה המיתולוגית במהדורה כשל"פית חוזרת (אמא שלי אומרת שהיא יותר טעימה מהבמבה הרגילה אני לא ממש מרגישה בהבדל).
הביסלי גם כשל"פ (גם הביסלי אקסטרה) וכמובן שהתפוצ'יפס.
השנה מצטרף לחגיגה גם בייגלה שטוחים כשל"פ של אסם.

בגזרת הקרקרים אסם הוציאה קרקר כשר לפסח שמתאים גם לחולי צליאק.

Barbary - חטיפי אגוזים ופירות של חברת "טבעית מוצרים מן הטבע" מביאים לנו חטיפים ללא גלוטן, טבעוניים (רובם) ועכשיו גם כשרים.
הטעמים הם: חטיף תמרים עם אגוזי מלך ושומשום מלא, חטיף שזיפים עם אוכמניות וקוקוס, חטיף קשיו עם אגוזי מלך, חמוציות וסילאן וחטיף אגוזי מלך, שקדים, צימוקים ודבש.
והפעם המלצה אישית הם טעימים, עטופים כל אחד בנפרד ובדיוק בגודל הנכון...
ממליצה כתשובה מתוקה לעוגיית פסח (יש בה גם פחות קלוריות ושומן) לצד הקפה.

Fingers - חטיפי חלווה משומשום מלא מבית אחווה. אצבעות חלווה במארזים אישיים, במגוון טעמים ובמעט קלוריות (עד 99 קק"ל). טרם טעמתי אבל לא רחוק היום...
והטעמים הם: וניל, וניל בתוספת פולי קקאו, פיסטוק וללא תוספת סוכר עם שקדים.

צילום: דרור קליש




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה