5 במרץ 2015

BACK ME APP של ALLWAYS!

יש לי וידוי, אני מפחדת ללכת בחושך לבד...
נדמה לי שזה היה מאז ומתמיד, גם בתור נערה חששתי אולי לא בכאלו רמות (טוב, גם לא ידעתי את כל מה שאני יודעת היום...).
אחד הדברים שהכי זכור לי (וזה לא היה כל כך מזמן, 7-8 שנים אחורה), זה שאני חוזרת מהעבודה שלי מאוחר בלילה (בסביבות 22:00) ויש לי רבע שעה הליכה עד שאני מגיעה לדירה ששכרתי בראשון לציון עם שותפה (היי קארין..) ומהרגע שירדתי מהאוטובוס שוחחתי עם אב שלי בפלאפון עד שנכנסתי הביתה.
בנוסף לגז המדמיע שהחזקתי ביד השנייה.
הביטחון שזה נסך בי היה שווה הכל (וגם את השקט הנפשי של אבי)...עד היום כשאני צועדת לבדי אני משוחחת בפלאפון (בעיקר עם אבא שלי).

נכון שרב מקרי התקיפה מתבצעים ע"י אדם מוכר ולא תמיד בלילה או במקום חשוך...נכון שלא ידוע מהו האינסטינקט הראשוני שלנו במקרים אלו (וגם שלא נדע מהו)...

לכן שמחתי ש- ALLWAYS השיקה את האפליקציה BACK ME APP שבעצם מחזירה את השקט הנפשי והביטחון לנשים ונערות שצועדות לבדן בחשיכה.

אז מה צריך לעשות כדי להרגיש בטוחה?
1. להוריד את האפליקציה הבאה backmeapp (האפליקציה יושבת בתוך אפליקציית אולוייז עצמה יחד עם מחשבון מחזור) 
2. בחרי ב- BACK ME APP
3. לקבל קוד כניסה
4. להוסיף תמונת פרופיל

מה ניתן לעשות באפליקציה?
1. להזמין חברות ללוות ולהתלוות (גם הן זקוקות למלווה)
2. ללוות חברות ולהעניק להן את תחושת הביטחון
3. לבחור מסלול ולקבל הנחיות להגעה ליעד

אז שתהיה לנו דרך בטוחה ושקטה...ביטחון ושקט נפשי לנו ולכל עם ישראל (מתבקש להגיד כאן אמן)!  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה