23 במרץ 2015

בשבילי רק דאודורנט נושם 0%

מעבדות קרליין מבית סנו פיתחו סדרת דאודורנטים נושמים חדשה עם נוסחה מיוחדת לטיפוח העור אשר מאפשרת לו לנשום עוד יותר...
ולשמחתי קיבלתי להתנסות.
ומה במארז? שני דאודורנטים האחד כחול בשבילי והשני ורוד לנערות (או לנערות ברוחן)...
כיום שכולנו מחפשים את הדאודורנט הבריא (או את הפחות מזיק), לקרליין הפתרונים (כן, כן, הפסוק אומר פתרונים).
הדאודורנט הנושם 0%, שזה אומר 0% אלומיניום, 0% אלכוהול ו-0% פרבנים.
בכל קיץ, כל שנה עולים קולות המתריעים כי האלומיניום שמופיע כמלח על מנת למנוע הזעה והפרבנים שהינם חומר משמר בקוסמטיקה הינם חומרים מסרטנים...ובכל קיץ, כל שנה האגודה למלחמה בסרטן אומרת שהדבר אינו מוכח מחקרית.
ואני אומרת אם יש ספק ולו הקטן ביותר אז למה לקחת סיכון? ועכשיו לא צריך לעמוד שעה מול המדף ולסיים תואר מדעי כדי לעשות בחירה מושכלת...
הדאודורנט הינו היפואלרגני ונבדק דרמטולוגית וזו בשורה טובה לכל אלו שסובלות מצריבה וגרד בעקבות שימוש בדאודורנטים (אני השתמשתי לאחר גילוח ולא צרב לי כלל, אפילו לא היתה תחושה קלה של חוסר נוחות).
ולכל המקפידות בדבר, המוצר לא נוסה על בע"ח...אף אחד לא סבל כדי שאנחנו לא נסבול...WIN WIN.

ניסיתי את הדאודורנט במספר מצבים שונים וזוהי התרשמותי:
# המארז חמוד ואסתטי.
# הריח נעים וליווה אותי כל בוקר.
# בימים שלא הייתי פעילה הדאודורנט עשה את עבודתו נאמנה.
# בימים פעילים יותר הוא מחזיק רק חלק מהיום ודורש שימוש חוזר.
# הדאודורנט אינו צורב, גם לא לאחר גילוח.
# הדאודורנט לא צבע לי את הבגדים באבקה לבנה ולא יצר לי עיגולי לחות בבגד.

כרגע המוצר במחירים מיוחדים ברשתות השיווק ונע בין 12 ל- 15 ש"ח.

אני אהבתי ואימצתי...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה