17 בפברואר 2015

מקום של ילדים

כבר שנים שאני עוקבת אחרי רשת children's place ברשת, מפנטזת אילו בגדים אני אקנה לבניי, מרכיבה חליפות ובוהה בבגדי הבנות (אם רק היו למידות שלי)...פעם אחת אפילו העברתי לסל הקניות אבל ברגע האמת (שזה אומר תשלום) השתפנתי (שכנעתי את עצמי שזה לא אחראי להזמין בגדים מחו"ל כשלא נגעתי, מששתי ומדדתי אותם...אל תדאגו זה עבר לי עם השנים).
כשקראתי שהרשת עתידה לפתוח סניפים בארץ חשבתי לעצמי שהם בטח יהיו בקניונים יוקרתיים והמחירים...עליהם בכלל לא רציתי לחשוב, גם כשהבטיחו שהמחירים יהיו תואמים לאלו שבחו"ל פקפקתי...
יום אחד בעודי רודפת אחרי הקטן ברחבי הקניון (ספורט ושופינג רק בלי השופינג) ראיתי שלט תכלת עם כיתוב לבן שלא משאיר ספק, פותחים סניף של צ'ילדרנס פלייס בקניון גבעתיים (יוקרתי כבר אמרתי?)...חיכיתי בסבלנות, נו, טוב לא ממש כי כבר בדקתי את האתר וכבר ידעתי מה אני הולכת לקנות...ואכן בשבוע הפתיחה הגדול התייצבתי לבדוק הכצעקתה ויצאתי עם שק בגדים...
מה גיליתי?
רשת מקסימה עם מגוון ביגוד מניו בורן, דרך הקטנטנים ועד למתבגרים...בנים ובנות.
בגדים עם בד נעים, דוגמאות מקסימות ומגוון בדים (כמובן שלבנות יש מבחר יותר גדול...).
הבגדים, לפחות של הבנים קצת צרים אז צריך לקחת מידה יותר גדולה...(אמרתי לכם שלא צריך לקנות באינטרנט).
המחירים קצת יקרים אבל תמיד יש מבצעים.
ועם הזמן למדתי שהם עוברים יופי כביסות.
והצוות בסניף גבעתיים מקסים!!!
לכן שמחתי לקבל גיפט קארד שלהם ובו 200 ש"ח, שישי בבוקר שמתי את הילדים בגנים ולקחתי את בעלי לשופינג...הוא כמובן פקפק מה אפשר כבר לקנות ב-200 ש"ח...
אז את המעילים שרצינו לא קנינו כי לא נשארו מידות (מי ידע שמידות 3 ו-6 הכי מבוקשות), אבל סייל סוף עונה היה גם היה.
50% על ביגוד החורף והחנות מלאה בבגדים כמו גם הקונים...השלל בסופו של יום היה 2 ג'ינסים (כל אחדב 45 ש"ח), 3 פיג'מות ב-100 וגרביים עם פרפרים עבורי (אני מידה 36 וכל בת 12 עוברת אותי במידת הנעליים)...
אני יודעת שזו לא הפעם הראשונה שלי ובטח שלא האחרונה...
ואם אתם בגבעתיים תקפצו לקפה...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה