17 בפברואר 2015

וואלה! פרינט תעשו לי אלבום

אני אוהבת לצלם והרבה, ברוב התמונות שלי לא תראו אותי, תראו נוף, את בעלי, את הילדים אבל לא אותי...
אני אוהבת לדפדף באלבומים, כאלה שמספרות סיפור, שמפגישות אותך עם אנשים מחייך, מאירועים ומחוויות...
אני אוהבת להכין אלבומים, כאלה מושקעים עם מלל, עם תוספת של זכרונות מאותם רגעים...
ועם כל זאת בימינו הכל דיגיטלי בנייד או במחשב או על ענן...הזמן הוא קצוב (משפחה, ילדים, עבודה...חסרים תירוצים?).
מה גם שחכמי העדה אמרו לי שעם כל ילד שנולד למשפחה כמות התמונות והאלבומים פוחתת משמעותית ואני הבטחתי לעצמי שלי זה לא יקרה...אז הבטחתי...
ואכן בילד הראשון צילמנו כל רגע וכל שניה, הכל נאגד באלבומים מיוחדים. והנה בילד השני הכמות פחתה...
פה שינסתי מותניים ותודה לחן קרופניק הרמתי את הכפפה והתחלתי לעצב אלבום דיגיטלי בוואלה! פרינט...זה לא שלא עיצבתי כבר אלבומים דיגיטליים אלא שפה לא צריך להוריד תוכנה למחשב ו/או לעדכן גרסא אלא מעלים את התמונות לאתר.
גיליתי אתר מקסים וצבעוני המאפשר להזמין מגוון רחב של מוצרים מודפסים (אלבומים, לוחות שנה, פוסטרים וכו')...נכון, אני מודה שבהתחלה זה היה לי קצת קשה וזה מצריך התארגנות לגבי אילו תמונות להעלות לאתר אבל ברגע שזה מאחורי התהליך היה קל ומהיר...
הכנתי לי תיקייה במחשב של התמונות שאני רוצה להעלות, העליתי אותן לשרת...זה לוקח קצת זמן, תלוי בכמות התמונות ובגודלן (בזמן שהן עלו הכנתי לי קפה)...
ומייד צללתי במלאכת הכנת האלבום...המגוון הוא רחב ממיקום תמונה וכמה תמונות בעמוד ועד רקעים, מדבקות וכיתובים...
ההסברים ברורים והתהליך קל ומהיר...בחרתי רקעים לעמודים (אחיד או צבעוני),
הוספתי את סידור התמונות (לאורך? לרוחב? תמונה אחת? יותר?) וקישטתי במלל מגניב ומדבקות שרק מוסיפות...
וזה בלי להזכיר ולו במילה אחת את המחירים...וכמו שאמרתי אני עיצבתי איזה אלבום או שניים בחיי...
מה שנשאר ל לעשות זה להמתין בסבלנות לאלבום בכיליון עיניים...
אז לכל המאותגרים שאומרים אני לא אצליח, לכל המעצבות בכל רמ"ח איבריהם ובכלל לכל מי שקצת הזניח את מלאכת הכנת האלבומים ונזכר להדפיס תמונה רק ליום המשפחה...אני מזמינה אותכם לנסות ולספר לי איך היה...הילדים לכם יודו לי אחרי זה...וואלה! פרינט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה