23 בפברואר 2015

אז מה עושים בפורים?


לחגוג את פורים עם קנגרו וקואלה..."חוויות ניר דוד" מזמינים את הציבור לחגוג את חג פורים ביום שבת, 7/3/15, בגן גורו הפארק האוסטרלי ובפארק המעיינות הסמוך.

בגן גורו בין השעות 10:00-15:00 תתקיים בגן סדנת איפור פנים אבוריג'יני בצבעי אדמה טבעיים. בנוסף, המבקרים מוזמנים להשתתף בסיור "בדיות ורעשנים" ברחבי הגן שיתקיים בשעה 12:00. במהלך הסיור אודות בעלי החיים האוסטרליים יאמרו בדיות משעשעות במסווה של מידע נכון, אותן יצטרכו המבקרים לזהות, להרעיש ברעשנים ולתקן את המדריך.

בפארק המעיינות המבקרים מוזמנים להשתתף בסיור "חתול במגפיים". בכניסה למסלול ההליכה החדש, השביל הרטוב, תמתין למבקרים עמדה לאיפור "חתולי", בין השעות 11:00-14:00. המשכירים רכב בשעות הפעילות יוכלו לשכור גם מגפיים במחיר סמלי (5 ₪ לזוג) ולטייל עמן במסלול הירוק כאילו היה זה מקומם הטבעי של החתולים. בנוסף, ייהנו המשכירים במהלך שעות הפעילות מהארכת ההשכרה בחצי שעה ללא עלות.

גן גורו: 46 ₪ לאדם מגיל 2 ומעלה, שעות פתיחה : א'-שבת – 9:00-16:00, לפרטים נוספים: 04-6488060/04-6488952. www.facbook.com/nirtours, www.nirtours.co.il.

פארק המעיינות: כניסה רגלית ללא תשלום, השכרת רכבים ירוקים החל מ- 175 ₪ לרכב לארבעה ועד 255 ₪ לרכב לשישה לשעתיים. כמוכן, ניתן לשכור אופניים החל מ-50 ₪. שעות פתיחת הפארק בימים א'-שבת: 9:00-16:00. 04-6881427. במקרה של גשם הפעילויות ב"חוויות ניר דוד" לא יתקיימו.

כידוע, "חוויות ניר דוד" נמצאת בעמק המעיינות סמוך להר הגלבוע, כשעה וחצי בלבד מגוש דן, ומציעה מגוון של חוויות. גן גורו הפארק האוסטרלי ובו צמחייה ובעלי חיים מאוסטרליה הרחוקה. טיולים בפארק המעיינות באמצעי תחבורה שונים. 41 צימרים המזמינים לנופש קסום ורגוע ובנוסף ניתן ליהנות מימי כיף וגיבוש לקבוצות על שפת נחל האסי.





בפעמיים שהייתי שם עם הילדים נהנינו מאד...החוויה בהאכיל קנגרו היתה אדירה לא רק עבור הילדים אלא ובעיקר עבורי...מומלץ בחום.


חוויה ייחודית עם מטרה לצידה...
לכבוד חג פורים בחמת גדר שמחים להזמין את הציבור לקרנבל חגיגי יוצא מגדר הרגיל לכל המשפחה בהשתתפות שחקנים, דמויות על קביים ולהטוטנים שיזמינו את הקהל לחגוג איתם. בתוכנית: דמויות מעולם הפנטזיה יטיילו על השביל המרכזי. המבקרים יפגשו ליצן על קביים שילהטט וישחק עם הילדים, גמד שרוכב על ציפור, נסיך שרוכב על אריה ומפלצת גדולה. בסדנת להטוטים יוצגו צלחות סיניות, כדורים, מוטות, סרטים צבעוניים ועוד. בסדנת איפור תאפר את הקהל מאפרת מקצועית באיפור פורימי אמנותי-פורימי ואמן בלוני צורות יכין כובעים, מסכות ופסלי בלונים.

בנוסף יתקיימו סיורים עם קפטן הוק, שיסתובב ברחבי הפארק ויבחר מועמדים מבין קהל הילדים שיצטרפו אליו לחבורת שודדי הים. הילדים יתאפרו ויתחפשו כשודדי ים ויצאו עם הקפטן לסיור בארץ לעולם לא!

הפעילות תתקיים בימים חמישי-שבת 5-7/3/15, בין השעות: 10:00-16:00. מחיר לכרטיס: ילד עד גובה מטר נכנס חינם. 100 ₪ לאדם. כל הפעילויות כלולות במחיר הכניסה. המתחם פתוח בימים א' ושבת 08:30-17:00, ב'- שישי 08:30-22:00. לפרטים והזמנות: 6393* ,04-6659999. http://hamat-gader.com/. https://he-il.facebook.com/hamatgaderil.

כידוע, פארק הנופש חמת גדר משתרע על פני 150 דונם, צופה אל נופי הכינרת, טובל בצמחייה ירוקה ומציע אטרקציות לכל המשפחה. בחמת גדר מעל 200 תנינים ממינים שונים, מרחבי העולם – מהודו, מאפריקה, מדרום אמריקה ועוד. בחווה, הזהה לאזור המחיה הטבעי של התנינים חיים להם בשלווה קרוקודילים, גאביאלים, קאימנים, ובנוסף מתחם ה"מיני ספארי" בו גדלות חיות רבות בסביבתן הטבעית. בנוסף, פינת ליטוף הממוקמת באזור מוצל ומאוורר בו מחכות לאהבת המבקרים מגוון חיות ולצידן מופע תוכים וחממה טרופית ירוקה, בה גדלות עשרות ציפורים נדירות וססגוניות. באגם הדייג ניתן לדוג דגים שונים ולהכינם בשטח ו/או ליהנות מ -4 המסעדות הנמצאות בפארק. במתחם ממוקם גם אתר עתיקות.

אתר הרחצה והמעיינות התרמומינראליים של חמת גדר בעלי סגולות רפואיות רבות. טמפרטורת המים במעיינות עומדת על 42 מעלות צלסיוס לאורך כל השנה והרחצה בהם מרגיעה ומפנקת. מתחם המעיינות כולל בריכות רחבות ומפלי מים, כסאות ג'קוזי ייחודיים ומיטות נוחות מסביב. לצד הבריכות ממוקם הספא הכולל חדרי טיפולים מפנקים וצוות רחב של מטפלים מקצועיים המעניק מגוון טיפולים ייחודיים. מלון ספא וילג' הסמוך כולל 29 סוויטות כפריות בסגנון אירופאי, הטובלות בירק ומוקפות עצי דקל.

התמונות בחסות היח"צ



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה