17 בפברואר 2015

אמא אני רוצה חטיף...

ירימו את היד ההורים שאף פעם לא שמעו את המשפט הזה על גרסאותיו הרבות...מי בא לי חטיף ועד אני רוצה משהו מתוק...
ואיזה הורה לא מצא את עצמו בסיטואציה שבו הוא מחפש את הרע במיעוטו...שלא נדבר על השיחות בין האימהות...
אז בדיוק לפינה הנחשקת הזו נכנסה סדרה פריכיות ביס של אנרג'י חדש (שעד היום היה בעיקר חטיף למבוגרים שילדים אהבו לנשנש...).
אני יודעת שבשעה 16:00 עם הקפה אני צריכה משהו מתוק כדי לא להירדם, כי משעמם לי, כי בא לי...ולכן התחלתי לחפש משהו שהוא גם קראנצ'י, גם טעים ובעיקר עם ערך תזונתי...ואאוריקה...מצאתי...שקית קטנה ובה פריכיות ביס מתוקות מחמישה דגנים (בין השורות זה אומר שיש גם סיבים תזונתיים) בטעם קינמון (לא לדאוג יש גם לא מתוק) או בטעם בננה (פחות אהוב עליי אבל להיט אצל קטנטני הבית)...
אז סיבים יש, ללא חומרים משמרים יש, ללא צבעי מאכל יש, מעט קלוריות (עד 99 קק"ל) יש, קראנצ'יות יש וטעם טעים יש...אז מה הפלא שהוא זכה במוצר השנה...
ועכשיו אותן היתרונות גם בסדרה עם טעמים שילדים אוהבים בטעם תות ובטעם וניל...
מבחן הטעימה (שקיבלתי לנסות תודה למוצר השנה) יצא לדרך עם קהל קשה במיוחד...גינה שמסביבנו חטיפים וממתקים וילדים שובבים...
מטעימה ראשונה הקטנים שלי פחות אהבו אבל החברים שלהם לא הפסיקו לאכול ולרצות עוד ועוד...כשנגמר בני בכורי נזכר שהוא רוצה עוד...אז קניתי עוד...והפעם זה תפס ובגדול...
בניי מבקשים חטיף ביס וניל.
אז אני רגועה יותר גם כשהילדים מנשנשים...פעם אלו פירות טריים, פעם מקלות גזר וגמבות, פעם פירות יבשים, פעם בייגלה ופעם פריכיות ביס...(והפעם אני מנשנשת להם את החטיף...).
ממליצה בלב שלם ולא רק כדיאטנית אלא גם ובעיקר כאמא שבריאות ילדיה בראש מעייניה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה