24 בפברואר 2015

שוקו מווווושלם...

קיבלתי לנסות את השוקו החדש של טרה...
בתור חובבת שוקו ידועה (ואמא לדור שני של חובבי שוקו), אני יודעת שיורמו כמה גבות בקהל...כן, כן...
אני מודעת לכמות הסוכר בשוקו...(מבלי להזכיר שחלב יוצר ליחה ושאר הבעיות).
אבל עדיין אין כמו שוקו חם בערב (או בוקר אני לא קטנונית), לפנק ולהתפנק.
חשבתי מה כבר יכולים לחדש, כבר הפחיתו את הסוכר אז מה עכשיו?
כשהבנתי שהחליפו את תוספת הסוכר בממתיק טבעי (ובעברית זה אומר בסטיבייה) החיוך שלי נמחק כי אני מודעת לטעם הלוואי שיש לסטיבייה.
ולשמחתי טעיתי (אני לא מתביישת להודות שטעיתי)...טעם הלוואי של הסטיבייה כמעט ואינו מורגש.
למה כמעט? כי אני חשתי, אבל אני זו לא דוגמא...אני חיכיתי לו וחיפשתי אותו.
בניי לא חשו בו בכלל, לא כששתו את השוקו קר ולא כששתו אותו חמים.
מה גם, שכחלק מתהליך הכנת המוצר סוכר החלב (הלקטוז) עבר פירוק לחד סוכר מה שאומר שהמוצר מתוק יותר ודל בלקטוז.
נוסיף לזה שהמוצר מועשר בסידן ובויטמין D (לא שאני בונה על זה) וקיבלנו מוצר טעים וקצת יותר בריא...
אנחנו אהבנו...




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה