10 ביוני 2014

מוצר השנה שלי

הוזמנתי השנה (לאחר הפסקה קלה) לאירוע החשיפה למוצרים אשר נבחרו על ידינו כמוצר השנה. והשנה באוירה אינטימית ומלמדת...
התאספנו כ-100 בלוגרים בקריפטון אשר בכפר הירוק לארוע התקשורת השנתי של פרסי מוצר השנה של ישראל. 
לאחר היכרות קצרה עם מוצר השנה (הותיק והמוכר), על כך ניתן לקרוא פה, והיכרות עם כלל זוכי מוצר השנה לשנת 2014, גם על כך ניתן לקרוא פה. התפזרנו למפגשים אינטימיים יותר ולהיכרות מעמיקה יותר.
נחשו לאן אני שובצתי? נכון, לתחום המזון!

הערב נפתח בהצגת סטיביה מבית מרמלייט...כמה שלא למדתי ואני מכירה את תחום הממתיקים (ותאמינו לי שלמדתי המון את הנושא), תמיד כיף לשמוע ולהחכים על חידושים בתחום.
סטיביה זהו צמח שביסודו הוא מתוק וחסר קלוריות ולכן משמש להמתקת משקאות חמים וקרים וכיום עם התפתחות הטכנולוגיה גם לבישול להאפייה.
אז אם אפשר להקל על הדיאטה או כמו שאני קוראת לזה (בכובעי כדיאטנית) אורח חיים בריא, אני בעד...


תמונת יח"צ

והמשיך עם אנרג'י פריכיות ביס, המתאימות לנשנוש מבלי לשלם את מחיר הקלורי, רוצה לומר שהשקית קטנה, פותחים ומסיימים, הפריכיות קטנות ופריכות, בשלושה טעמים (5 דגנים, בננה וסוכר חום עם קינמון האהוב עליי ומסתבר שלא רק עליי) וגולת הכותרת ההיא שכל שקית מכילה פחות מ-100 קק"ל.
אני משלבת את הפריכונים בארוחת עשר עם גבינה/ קוטג' 5% או בארוחת ארבע לצד הקפה. (כבר שמעתי על הרעיון לשלב אותו כקורנפלקס עם חלב אבל בשבילי זה אקסטרימי מדיי. 

תמונת יח"צ


הכרתי מוצר חדש שמבחינתי הוא חידוש מדהים...שף הדרך, ארוחה בשרית לדברי החברה מרכיבים טבעיים בלבד אשר מגיעה עם שקית לחימום עצמי.
נשמע מופרך? גם אני חשבתי כך עד שראיתי הדגמה בלייב...
פותחים את הקופסא, פותחים את שקית החימום שאליה מכניסים את מגשית הארוחה, מוסיפים שליש כוס מים וזהו ממתינים בין 10 ל-12 דקות...והקסם קורה מול עינינו...המים רותחים, אדים יוצאים מהשקית והמנה מוכנה.
הטעם נחמד מאד ולא תפל...
וכך גם הערכים התזונתיים:
ל-100 גרם מוצר (המוצר שוקל 320 גרם):
133 קק"ל, 8.6 גר' חלבון ו-5.2 גרם שומן
המוצר כשר ומתאים לחיילים ומטיילים (מאחר ואינו דורש קירור), המחיר נע בין 29 -32 ש"ח.

תמונת יח"צ

המאסטר הבא שיצטרף אליי למטבח הוא המאסטר סלייסר, מכשיר קטן שעושה עבודה גדולה...סלט הירקות, סלט הפירות, הטחינה, קיצוץ הבצל ושאר מיני עשבי תיבול והכל בקלות ובמחי סיבוב ידית ירוקה או אדומה...
בכזו קלות שאפילו הקטנטנים שלנו יוכלו לעזור לנו לחתוך סלט (ואז אולי גם יסכימו לאכול אותו).
אני לא יכולה לחכות לרגע שבו יגאל אותי מייסורי חיתוך הבצל. 


תמונת יח"צ
  
בתפריט היה לנו גם לחם 100% שיפון קל של "לחם הארץ" בתוספת מחמצת שיפון עשירה...רק 40 קק"ל לפרוסה, מתאים לסוכרתיים ובעיקר טעים!

נתחי טונה "סטארקיסט בשמן זית כתית מעולה, מה קורה כשנתחי טונה מוכרים ואהובים פוגשים את שמן הזית כתית מעולה? נוצרת חגיגת טעמים בפה...חגיגת איכותיות תזונתיות...גם חלבון מלא, גם אומגה 9 ואפילו אומגה 3 בביס אחד.
אצלי בבית כולנו אוהבים לאכול טונה, כקטנים כגדולים (למרות כמות הנתרן הגבוהה),  ואני מאד אוהבת לבשל עם טונה (לזניית טונה, בולונז עם טונה וגם קציצות טונה אפויות מעולות של ניקי ב)


המתכון ללזניית טונה שנגמרת במהירות:
מצרכים:

1 חבילת דפי לזניית
3 קופסאות טונה (לסנן טוב)
2 צנצנות רוטב לפסטה (אני השתמשתי בשום ואורגנו) או עגבניות מרוסקות ולתבל בעשבי תיבול
1 בצל בינוני (קצוץ)
1 גזר קצוץ
1 גמבה קצוצה
3 פילטים של אנשובי (לא חייב)
פטריות או זיתים חתוכים

אופן הכנה:

שופכים מעט רוטב על תבנית הפיירקס
מטגנים בשמן של הטונה בצל, מוסיפים גזר וגמבה וממשיכים לטגן עד שהירקות מתרככים.
מוסיפים את הטונה והזיתים/פטריות
מוסיפים שתי צנצנות רוטב או העגבניות המרוסקות
מערבבים
מוסיפים את האנשובי קצוץ ותבלינים: פלפל שחור, פפריקה מתוקה ופפריקה חריפה לפי הטעם.
מסדרים שכבת עלים...יוצקים רוטב...אפשר לפזר גבינה צהובה מגוררת...וחוזר חלילה.
למעלה יוצקים רוטב ומפזרים גבינ"צ.
מכסים ברדיד אלומיניום ולתנור ל-45-40 דקות בחום 180 מעלות
מורידים את הרדיד ואופים עוד 15 דקות.

בתיאבון


קישור למתכון קציצות הטונה המשגעות של ניקי ב שתמיד מצליחות לי ועוד לא פגשתי את הילד שנשאר אדיש אליהם.

ואם בשמן זית עסקינן הרשו לי להכיר לכם את בקבוקון שמן זית "יד מרדכי" לתיבול אישי, כשמו כן הוא קטן, אל ולא שביר בעל פיה קופצת. חידוש קטן וטעים לתיבול בשולחן המרכזי.

בגזרת המשקאות הקלים, הרשו לי להכיר לכם שחקן חדש ישן שכיום מקבל את הבמה שהוא ראוי לה...100% מיץ תפוח גזר של "פריניב". מיץ שהוא אכן טבעי ולא מרכז, ללא חומר משמר, צבעי מאכל או תוספת סוכר.
לי יצא להכיר את המשקה הזה במקרה בעודי עורכת קניות...מיד הוא נאסף אל עגלתי ונלגם עוד בטרם הגעתי לקופות. במילה אחת יאמי...ובשתי מילים יאמי יאמי...
אז נכון שהוא לא אורח קבוע על שולחני (בכל זאת דיאטנית), אבל הוא תמיד נמצא שם לרגעי פינוק.

תמונת יח"צ


ולסיום סיומת...חטיפי אגו רוקס של "כרמית", סלעים קטנים וטעימים...בשלושה טעמים מיוחדים: חטיפי שוקולד לבן עם פיצפוצי אורז, פקאן מסוכר וקוקוס (מאד מתוק, פחות אהבתי), חטיפי שוקולד חלב עם קורנפלקס ושברי קרמל (טעים) וחטיפי שוקולד חלב עם פיצפוצי אורז ואגוזי לוז (לא טעמתי).
רעיון נחמד להגשה לאורחים, קצת יותר מסוכן לאכילה לבד (כי השקית נגמרת מהר מדיי...).
המלצה אישית שלי...תעשו שקית מעורבת.

לאחר ערב עמוס וגדוש מידע, אוכל וחברה טובה...קיבלתי את המוצרים הללו ועוד רבים אחרים לנסות, לרוץ ולספר...
תמונת יח"צ

אני עוד אחזור...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה