13 ביוני 2014

סוף שנה הגיע ומה קונים לילדים?

בכל גן יש את הדילמה הענקית האם קונים לילדי הגן מתנה גם מוועד הגן או האם מסתפקים במתנה אשר הגן נותן?
כל שנה הדילמה חוזרת על עצמה...והטיעונים לכל צד חזקים ועומדים בפני עצמם...וכל שנה קונים לילדי הגן מתנה גם מהוועד ואז ישנה דילמה חדשה...מה קונים? 
האם קונים משהו עם תמונת או שם הילד? (בדר"כ התשובה היא כן) או יוצאים ליום כיף עם ההורים (ברור שביום שבת בבוקר), באיזה תקציב? (השאלה הנכונה היא כמה כסף נשאר בקופה?) והאם קונים משהו כיף או משהו חינוכי? (למה לא לשלב בין השניים?!).
אז גם אני נמצאת בדיוק באותה דילמה (ואני עוד בוועד הגן)...
אז הנה כמה אופציות מיוחדות שמצאתי...

ניקניים - מתנות אישיות עם שם הילד
תארו לכם את פניו של ילדיכם כשהוא מגלה כי שמו מופיע בספר או בפאזל או על חוברת צביעה...
וזה בדיוק מה שקורה באתר ניקניים...כל שנותר לעשות הוא לבחור את המתנה הרצויה מהמגוון הרחב, את הדגם הנבחר (מכל קטגוריה יש מגוון רחב לכלל הגילאים) ולהקליד את שם הילד...וזהו המתנה ארוזה ויפה בדרך אליכם...
ומניסיון אישי, אני הזמנתי מהאתר פאזל חיות בר 48 חלקים לבני הגדול ופאזל צבעים 24 חלקים לבני הקטן...הפאזלים איכותיים וצבעוניים הגיעו עם שם הבן ארוז בקופסא עם פוסטר תואם...חוויה נפלאה...
כמו כן, באחת ההגרלות זכיתי בספר עם שם בני הקטן, אז אחרי התלבטות קשה (כי כל הספרים מקסימים, צבעוניים ועם חרוזים מתוקים), בחרתי בספר המספרים הגדול (אז מה אם הוא בן שנה הגיע הזמן שילמד מספרים...), אשר התגלה כספר מקסים המעלה חיוך על פניו של הקטנטן.

בנוסף ניתן למצוא באתר קופסאות אוכל, מד גובה, מדבקות, חוברותצביעה ועוד והכל עם שם הילד במגוון רחב של מחירים (יש כמובן הנחות לקנייה מרוכזת כמתנות סוף שנה).

ניקניים
התמונה לקוחה מתוך האתר


בקבוטיק - מתנה עם ערך
מתנה נוספת שתמיד כיף לקבל היא בקבוק אישי עם שם או תמונת הילד. הרי כל שנה ובמשך כל השנה אנחנו שולחים את הילדים לגן עם בקבוק מים...ותמיד יש ילד נוסף עם בדיוק אותו בקבוק...המדבקות שלא יורדות לא תמיד באמת נשארות...וככה יש פתרון לבקבוק לשנה הבאה וגם מונעים את ההתבלבלות עם בקבוקים אחרים.
והרווח הנקי הוא גם לסביבה בשמירה על איכות הסביבה וצמצום השימוש בפלסטיק.  
הבקבוקים עשויים נירוסטה (פלדת אל חלד) 18/8 304 שנחשבת לבטוחה במגע עם שתיה, והבטוחה ביותר לשימוש.
כל המוצרים באישור מכון התקנים הישראלי.

במסגרת מבצע גני הילדים ובתי הספר שמתקיים עכשיו, עלות בקבוקי שתיה החל מ 40 ₪.

בקבוטיק
תמונת יח"צ


מנוי לעיתון צב-צב
אני יודעת שזו מתנה יותר יקרה, אבל בעולם אוטופי הייתי מאושרת שזו תהיה מתנת סוף שנה לילדיי (גם מתנת יום הולדת הולך...)
תארו לכם עיתון - ירחון המותאם לילדים שעוד לא יודעים לקרוא...מגיע פעם בחודש לתיבת הדואר שלכם ממוען לילדכם (איזה ילד לא אוהב לקבל דואר?!).
הציורים ברורים וצבעוניים, הסיפורים הקצרים, ומבחר הנושאים המלווים כל גיליון רחב ומותאם ברמתו לגיל הילדים: חגים, גוף האדם, בעלי-חיים, אותיות ומספרים, אומנות, כללי זהירות ועוד.  
קיבלתי עיתון צבצב לניסיון ומיד שקענו לתוכו (אני לא יודעת מי יותר אני או בני בכורי)...קראנו סיפורים, צבענו  ובעיקר למדנו אבל בכיף...

התמונה לקוחה מתאתר

ניתן באהבה 
אחרי שהמלצתי על מתנה לגננת מבית ניתן באהבה, הרשו לי להציג בפניכם את המתנות לילדים
המתנה הראשונה היא קיר משאלות אישי, אפשר לתחוב פתקים ולבקש כל מה שרוצים, פתח לשיחה על רצונות, חלומות והגשמת משאלות.
מי אמר שצריך לנסוע עד לכותל בירושלים בשביל לבקש משאלה...

אך גולת הכותרת מבחינתי היא אוצרות הלב...תיבה קסומה המכילה 30 “אריחי אוצר” ושרשרת. על כל אריח צד אחד מכיל מסר ערכי או מעצים בחריז, ובצדו השני איור שמתאים למסר הכתוב. הילדים בוחרים לעצמם אוצר יומי מתוך התיבה, משחילים אותו על השרשרת המצורפת, ועונדים אותו במהלך כל היום. בדרך זו הילדים ערכים 
דרך חוויתית ופעילה להפנים ולתרגל ערכים כמו אדיבות, נדיבות, התחשבות, סובלנות ועוד – וכל זאת דרך משחק ושיחה עם ההורים, עם החברים, עם המורה או הגננת.

מומלץ בחום...
התמונה לקוחה מהאתר

אז מה דעתכם? אשמח להצעות דעות ושאר ירקות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה