12 ביוני 2014

מתנות ייחודיות לגננות או למורות

עוד לא אמרנו סופרקליפרג'ליסטיאקפיאלידואשס (אצל מרי פופינס זה נשמע הרבה יותר טוב) וכבר נגמרה לה עוד שנת לימודים, מסיבות סוף שנה בפתח ואיתם ההתלבטות מהקונים לגננת למורה.
מה קונים לאותה דמות מחנכת ואוהבת שיראה את אהבתינו ואתם הערכתינו...משהו שעדיין אין לה ואם יש לה כבר, אז שיהיה שימושי וכייפי. 
ואצלי הגדול מסיים שלוש שנים אצל אותה גננת (מדהימה ומופלאה, מזל שהקטנטן עובר לקבוצה שלה ככה שזו לא באמת פרידה) ושנה הבאה עובר לגן עירייה וגם אני מתלבטת מה לקנות לגננת לאור הערכה...גם כחברת וועד גן וגם כאמא.
כל ההמלצות שלי הן התלבטויות אמיתיות שלי ואשמח לעצה, המלצה או דעה נוספת...

key to keep

בשיטוטי בפייסבוק, בדרך לא דרך הגעתי לעמוד המופלא של key to keep ומייד נשביתי בקסם...
המתנה היא מפתח מצופה כסף ייחודיי שלתוכם מגולגלים ומוכנסים ציטוטים, ברכות או מסרים אישיים מלאי משמעות או ממאגר קיים או מילים אישיות שלנו כך שמקבל המתנה ירגיש כי חשבנו עליו ... . 
המפתח הוא סמל...המפתח, שומר על היקר לנו ומסמל פתיחות לכל החוויות הגדולות והקטנות שעוד נכונו לנו בחיים (ציטוט מהאתר).
רואים את ההשקעה ואת האהבה שמושקע בכל מפתח ומפתח...
יש המון אפשרויות; ממחזיקי מפתחות (מדהימים), דרך שרשראות (יפייפיות) ושאר מיני תכשיטים ובמגוון מחירים.
אז כנסו להציץ, מבטיחה שלא תתאכזבו keytokeep.

התמונה לקוחה מהאתר

ניתן באהבה

אני לא יודעת היכן ראיתי לראשונה את ערכות המשחק ואת הקלפים למודעות וערכים לילדים ולמבוגרים מבית ניתן באהבה.
מה שאני כן יודעת שפשוט לא יכולתי להניח אותם מידיי...הידיעה שמישהו אכן יצר אותם מתוך מחשבה וידיעה שכך נוכל להעצים את עצמינו ואת ילדינו היא בעיניי מופלאה. 
באתר מספר מתנות מיוחדות (לכל הגילאים)...

המתנה לגן הוא קיר המשאלות - קיר דמויי כותל ובו מקומות לתחוב פתקי משאלות לב, בעיניי מקסים ומיוחד...הילדים יוכלו לתחוב פתקי משאלות בתחילת שנה ולקרוא אותם בסוף השנה.

"מסרים בשביל הלב" - קופסת מתנה ובה 30 מסרים המאפשרים שיחה כנה, בלב גלוי לחיזוק הקשר עם אדם קרוב או עם האני העצמי.

"אוצרות הלב"דרך האוצרות שבתיבה (תליונים שהילדים עונדים כשרשרת) הגננת תוכל להעצים ולחזק את הילדים ולהעביר להם ערכים חשובים כמו חברות, כוח רצון, אמת, הקשבה ועוד. המשחק מתאים לפעילות בגנים ובבתי ספר. אני מאמינה שכל ילד והורה צריכים תיבה כזו בבית.

"שירת המלאכים" – קלפים  מאויירים קסומים והבם מלאכים שיחזקו ויעצימו את הילדים שלנו ויעזרו להם לגלות מחדש את יכולותיהם. המלאכים בעזרתינו יעוררו שיחה פתוחה על רגשות ומחשבות ועל ערכים חשובים בבית, בכיתה או בגן.

 
התמונה לקוחה מתוך אתר האנטרנט

כל הפרטים מופיעים באתר ניתן באהבה

Hollamama
 
סדרת תכשיטים ייחודיים אותה מעצבת יעל עוז כרמון, בכישרון רב, בהשראת דמויות של אמהות-נשים חזקות המסמלות כל אחת בדרכה את עוצמת האמהות והנשיות ובהשראת חיות.
לכל דמות יש את הסמליות והמשמעות שלה...אני מאמינה (וכך גם המעצבת) שהבחירה צריכה להיעשות לפי נטיית הלב או במקרה של מתנה לגננת לפי נטיית לב הנותנת והכרותה עם הגננת.
כל התכשיטים מצופים בכסף או בזהב ובכל דמות מסתתרת לה חמסה אחת או יותר, למזל טוב ולברכה. הקולקציה מורכבת מתכשיטים שונים (שרשראות, עגילים, צמידים), סיכות חמסה המיועדות לעגלת תינוק (לעניות דעתי החמסה הזו מתאימה לכל תיק, ולנו הנשים יש תיק...ובו כל העולם ואישתו)
.

 
התמונה לקוחה מהאתר

לאתר hollamama.

עכשיו אתם מבינים למה אני מתלבטת? כל המתנות הללו יוצאות מהלב ונכנסות אל הלב...כולן מיוחדות בדיוק כמו הגננות של בניי...

אז מה לבחור?









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה