16 ביוני 2014

"בישולים בתחנה" - האירוע הקולינרי הגדול של השנה:


אסם בשיתוף עיריית תל אביב-יפו המחלקה למופעים, משיקות את האירוע הקולינרי הגדול של השנה:
"בישולים בתחנה"
26-24 ביוני, שלישי - חמישי, החל מהשעה 17:00

התחנה, תל אביב

עיריית תל אביב יפו המחלקה למופעים בשיתוף חברת אסם, חברת המזון המובילה בישראל, משיקות לראשונה את אירוע הבישול הגדול והמקיף ביותר שנערך אי פעם בישראל: "בישולים בתחנה"- שיתקיים בתאריכים 26-24 ביוני, ימים ג'-ה', בתחנה בתל אביב. המתחם יחולק לאזורים בהם יתקיימו סדנאות בישול מגוונות לקהל הרחב, יריד אוכל ייחודי שיציע מגוון חומרי גלם עשירים ממיטב תוצרת הארץ לצד מותגי מזון ישראלים מובילים וכן מסעדות "פופ-אפ" של גולשי אתר בישולים. בנוסף משיקה אסם במתחם את מוזיאון תולדות האוכל.

במסגרת האירוע "בישולים בתחנה" יתקיימו מופעי בישול של השפים אביב משה, ישראל אהרוני, עומר מילר, אבי ביטון ונוף- זוכת מאסטר שף. כל אחד בתורו, יציגו מופעים שטרם נראו כמוהם בארץ בתחום הקולינארי. הם יבשלו יחד עם קהל גדול של 90 משתתפים, וישתפו אותם בטיפים ובמתכונים שלהם. מופעי הבישול אנרגטיים וסוחפים, ילוו במוזיקה מקפיצה ומשקאות- חוויה קולינארית שאסור להחמיץ!

בנוסף למופעי הבישול יתקיימו מגוון סדנאות בישול אינטימיות של עד 12 משתתפים. את הסדנאות יעבירו שפים, בשלנים ובלוגרים מובילים בעולם הקולינריה. נושאי הסדנאות רבים ומגוונים וכל אחד יוכל למצוא את התחום שהוא רוצה להתמחות בו- נפלאות האוכל ההודי עם סרנדה דילסקי ממאסטר שף, קוסקוס בטעם צפון אפריקה עם פסקל פרץ רובין, מסע לאתיופיה עם מסרט וולדמיכאל ממאסטר שף, אוכל טבעוני עם אורי שביט בעלת הבלוג "טבעוניות נהנות יותר", סודות האפייה האיטלקית עם עדן אלקובי, קינוחי גורמה בצ'יק צ'ק עם פאולין שובל, סודות המטבח הערבי עם עליא דסוקי מאתר EAT WITH ועוד סדנאות ייחודיות רבות.

לצד המופעים והסדנאות יתקיים יריד פתוח לציבור, "יריד תוצרת הארץ"- שפע בלתי רגיל של תוצרת חקלאית משובחת, לצד גבינות וקונפיטורות בעבודת יד ממשקים ומחלבות פרטיות, מבחר ייחודי של יינות ובירות ממבשלות ויקבי בוטיק ישראלים ועוד מגוון רחב של מציגים.

כמו כן יושק מוזיאון תולדות האוכל של אסם, שיקח את המבקרים למסע קולינארי חדשני ויחיד מסוגו בעקבות תולדות האוכל הישראלי, משנות ה-40, ועד היום. במוזיאון מסופר סיפורה של חברת אסם, תוך המחשה של כל ההמצאות הגדולות שהפכו את אסם למוכרת בכל בית בישראל. הכניסה למוזיאון בחינם.

ואיך אפשר בלי מסעדות באירוע אוכל שכזה? במתחם יוקמו בשלושת ימי האירוע 4 מסעדות פופ-אפ של גולשי אתר בישולים. הארבעה ייבחרו בתחרות מתכונים שתתקיים בין הגולשים באתר, שבשיאה יזכו הארבעה היצירתיים ביותר לפתוח את מסעדת החלומות שלהם ולהגיש את המנה המנצחת לעשרות אלפי המבקרים באירוע.

אירוע "בישולים בתחנה" פתוח לקהל הרחב וכולל פעילויות בחינם, לצד סדנאות בתשלום. הכניסה למוזיאון וליריד חופשית. ההשתתפות בסדנאות כרוכה בהרשמה מראש באתר בישולים ובתשלום מוזל של 190 ₪ לאדם (במקום 290 ₪).

פרטים נוספים והרשמה לאירוע, אפשר למצוא באתר בישולים www.bishulim.co.il

לפרטים נוספים והרשמה: או ב

לאירועי חינם בתל אביב יפו – חפשו אותנו ב הכניסה חופשית בתל אביב יפו

צילום: יח"צ

אז למה אתם מחכים...בואו בהמוניכם...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה