8 באפריל 2016

מתנות לחמות או לאמא ולאחות

כל שנה בראש השנה ובפסח נשאלות מספר קושיות...הראשונה, איפה אנחנו בחג? (או בצורה המסובנת יותר איפה היינו בחג הקודם?) והשניה היא מה מביאים לחג?
וכל שנה עולה הדילמה מה לקנות לאמא, לאחות, לגיסות, לחמות או למארחת? (תוך כדי ניסיון לדלות מה קנינו בחג הקודם ומה קנינו שנה קודם) ולא בונבוניירה לא נחשבת...

מאחר וגם אני נמצאת  באותה דילמה אני מביאה לכם סקירה על שבעת המתנות הנמצאות אצלי בראש הרשימה

נתחיל ונאמר שאני מחפשת רעיונות קצת יותר מיוחדים ויותר פרקטיים (אני אסתפק בזה שהם לא ישארו ארוזים ויועברו למישהו אחר בחג הבא).

אם אני לא יכולה לתת 4 שעות של מנקה או שובר של מישהי שמסדרת ארונות אז מה דעתכם על...


1. מיקרוג'ין  של חברת  SK -

זהו בעצם שילוב של כלי הטאג'ין המוכר והאפשרות להשתמש בכלי הזה לא רק בתנור אלא גם במיקרוגל.
המיקרוג'ין  הוא כלי בישול שמשלב טעם, חדשנות ומהירות המשמש לבישול של עוף, ירקות דגים ובשר.
הוא עשוי מ-100% חרס טבעי (טרקוטה) עם ציפוי ייחודי המאפשר שימוש בכלי ללא שמן ובשל כך ניתן לבשל מגוון רחב של מתכונים טעימים ובריאים ומהירים.
המכסה עם חורים המאפשרים כניסה ופיזור חום אחיד לזירוז תהליך הבישול, לדוגמא: מנת דגים ב-7 דקות, עוף הירקות ברבע שעה וירקות מבושלים בעשר דקות.
גילוי נאות, אין לי את המוצר אבל הוא נראה לי מגניב, ייחודי ובעיקר הוא מותאם לאנשים כמוני שרוצים מזון מבושל ובריא במינימום זמן.
התמונה נלקחה מהאתר

2. מארזי חג מבית FOX HOME
לפוקס הום תמיד יש מארזים חגיגיים, צבעוניים שכיף לקבל וכיף לתת ובטווח מחירים רחב.
לדוגמא: מארז דיסני – ארבעה מאגים וארבע קעריות בשילוב דמויות דיסני האהובות.


מחיר: 129.90 שקל

או מארז גלידה – מתוך קולקציית קרוסלה, סקופ גלידה ושישיית קעריות לגלידה בצבעוניות מתוקה של תכלת, ורוד וירוק.
מחיר: 89.90 שקל
ועוד כלי נוי ואירוח...
צילום: אפרת אשל


צילום: אפרת אשל
3. סחלב מבית סולו-שתיל-
זה רק סמלי שלחג האביב נביא מתנה אביבית, צבעונית ופורחת, עציץ או פרח, אבל אחד יוקרתי, מיוחד ויפייפה הסחלב!
ואם לקנות סחלב אז רק מבית טוב, ממקום בעל ניסיון שאני בטוחה כי הסחלב גודל בתנאים הטובים ביותר (כמו גם ילמדו אותי לגדל אותו בתנאים מייטיבים), והמקום הוא סלו שתיל ממושב שחר.
הייחודיות של המקום הוא בשני זני סחלבים הפלנופסיס הסחלב המוכר והפופולארי ביותר בארץ והדנדרוביום. 
במקום ניתן למצוא גם צמחי בית.
דוגמא למחירים אטרקטיביים:
צמח הסחלב עם 2 ענפים ב-120 ש"ח
צמח סחלב ענף אחד בכלי קרמיקה ב-80 ש"ח
זר סחלב ב-60 ש"ח
צמח סחלב דנדרוביום - 4 ב-100 ש"ח





4. המולטיקייק פלוס החדש מבית iCake -
מי שלא מכיר, שמע, התנסה במולטיקייק שיעמוד, אהה...כולכם עדיין יושבים.
אז נא להכיר המולטיקייק פלוס החדש, המשודרג והמאובזר יותר. כן, כן זה אותו מכשיר חשמלי המקל באפיית קאפקייקס ועוגות וקישים ובראוניז ופיצות ו...ו...והפעם יש לו גם טיימר לכיבוי (שזה גאוני), מתג on/off מה שלא מחייב להוציא אותו מהחשמל ועד עשר תבניות שונות ומשונות לרוב סוגי המאפים (יש כאלו שגם מכינים בו שקשוקה וזה בכלל לא מאפה :).
לי יש אחד מהדור הראשוני ואני מאוהבת בו, אולי הגיע הזמן להחליף לאחד חדיש יותר? (רמז...רמז...)



5. פלאנצ'ה מבית food apeal מסדרת השיש השחור המקורית -
פלאנצ'ת יציקת אלומיניום בציפוי שיש מסידרת BLACK MARBLE השיש השחור. היא לא רק יפה, היא גם בטוחה ונפלאה.
הבסיס עבה עם תחתית האינדוקציה המפזרת את החום ביעילות, המשטח הפנימי העשוי אבן שיש NON-STICK MARBLE (בעל 7 שכבות אבל מי סופר). המאפשר צלייה ללא שימוש בשמן בישול, ניקוי קל ונוח בתום השימוש, והכי חשוב - הוא נקי מכימיקלים רעילים, ללא PFOA, ללא עופרת וללא קדמיום.
הפלאנצ'ה מיוצרת בטכנולוגיית יציקת אלומיניום, המאחדת את גוף הכלי והציפוי מה שהופך אותה לחזקה ועמידה.

ניתן להשתמש בה בתנור האפיה, על כיריים גז, חשמל וקרמיות.
והשימוש הוא קל, קל, קל והאוכל יוצא טעים, טעים, טעים...
רק להדליק להבות להניח את הפלאנצ'ה ולהתחיל לבשל...יאמי...

\
6. ולסיום סיומת אני תמיד אוהבת לקבל ולתת מארז חג של שוקולדים (אני תמיד נותנת מתנות שאני אשמח לקבל  - רמז...רמז...:) ואני אפילו משתדלת מאד שזה יהיה תוצרת הארץ.
והפעם היישר מהצפון הרחוק, עין זיוון קבלו את בוטיק השוקולד דה קרינה ומארזי החג המופלאים שלו.
אי שם בצפון הארץ הקימו קרינה וגיורא צ’פלינסקי, זוג עולים מארגנטינה (היא דור שלישי לשוקוליטיירים), ממלכת שוקולד קסומה.
במקום מרכז מבקרים וממגוון חוויות ופעילויות מתוקות שכולן סיפור אהבה לשוקולד. והאהבה מורגשת בכל פרלין ופרלין.
אז מלבד מביקור במקום בשילוב סדנת שוקולד (גם לילדים) ובילוי בבית הקפה השוקולדי אתם חייבים להכיר את מארזי החג של דה קרינה.
המארזים מגיעים בגדלים ומחירים שונים המכילים שוקולדים ופרלינים מסוגים שונים, לדוגמא: Spring 3 – כוללת 9 פרלינים בעבודת יד מהדורת חג שמח, 5 הר חרמון – חרוטי שוקולד חלב עם מילוי ריבת חלב, 7 גמלא דבש ואגוזים – ריבועי שוקולד חלב עם דבש ואגוזים, סלעי שוקולד מריר פירות יבשים ושקדים, שברי שוקולד חלב עם שקד ומלח ים ושברי שוקולד לבן עם פולי קקאו.

התמונה מהאתר


7. משלוח פירות אקזוטיים של קסם הפרי
איזה כיף זה שפעמון הדלת מצלצל ובעברו השני עומד שליח עם משלוח פירות טריים, חתוכים, מסודרים באופן מגרה, בריאים ולא פחות חשוב טעימים.
איזה כיף זה למזוג כוס יין לבן (בשבילי מתקתק ומבעבע) ולאכול את הפירות...
בלי ספק את המתנה הזו לא יעבירו הלאה ולא יאפסנו מקסימום יגישו לאמצע שולחן הסדר.
לקסם הפרי יש מגוון אפשרויות, החל מסלסלאות פירות, מגשי פירות, פירות העונה או פירות אקזוטיים או פירות יבשים ושאר מתנות טעימות.
איזה כיף...


התמונה מהאתר



אז מי אמר אני ולא קיבל?

פסח שמח וכשר, אביבי ופרחוני...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה