20 באפריל 2016

כנגד ארבעה יינות דיברה ההגדה כולם של יקב ברקן וכולם עד 100 ש"ח

כנגד ארבעה יינות דיברה ההגדה אחד ספיישל רזרב שיראז ואחד ספיישל רזרב פינוטאז' ואחד צפית ואחד ריחן קברנה סוביניון...

חכם מה הוא אומר? מה העדות והחקים והמשפטים פשוט הבו לי ספיישל רזרב שיראז.
יין מובחר, עוצמתי ופירותי שהתיישן בחביות עץ אלון במשך 12 חודשים, בעל צבע עמוק ויפייפה וטעם עשיר (מעט חמצמץ) הממלא את הפה ואת כולך.
מקור ענבי שיראז SPECIAL RESERVE הוא בכרמי היקב שבגליל העליון ובהרי ירושלים המאופיינים באדמות טרה רוסה סלעית ומדרונות רבים. 
הרכב זני:  100%  שיראז
איזור גידול: גליל עליון והרי ירושלים
אופי היין: עוצמתי ופירותי שיוסיף להשתבח בתנאי יישון נאותים
טמפ' הגשה: 16°


רשע מה הוא אומר? מה העבודה הזו לכם? לכם ולא לו ולפי שהוציא את עצמו מהכלל בחר בספיישל רזרב פינוטאז'.
יין בצבע ארגמן, מיוחד ועם זאת קל לשתייה, ארומטי עם טעם מעושן עדין.
הפינוטאז' הוא זן דרום אפריקאי אשר נדיר למצוא אותו מחוץ לארץ הולדתו. מקור ענבי פינוטאז' SPECIAL  RESERVE הוא בחוות הכרמים של היקב הנמצאת בתל צפית המאופיינת באקלים ים תיכוני חם ויבש. יין  זה התיישן בחביות עץ אלון במשך 12 חודשים.
הרכב זני: 100%  פינוטאז'
איזור גידול: תל צפית
טמפ' הגשה: 16°


תם מה הוא אומר? מה זאת צפית?
זהו יין המשלב בתוכו מספר זנים ים-תיכוניים: מרסלאן, קלדוק וקריניאן עם מעט פינוטאז'. יושנו כל אחד בנפרד בחביות אלון במשך 12 חודשים בטרם שולבו ליצירת ממסך מקורי זה .צפית נבצר בכרמים בשפלת יהודה, בקרבת תל צפית.  
ליין ארומה עוצמתית ומורכבת, המשלבת שוקולד חלב, תות שדה ופטל עם עשבי חורש כקורנית ונגיעה של טבק. היין משלב לא רק זנים שונים אלה גם טאנינים רכים, חמיצות רעננה ורמזים לשוקולד, עור, קפה ופלפל לבן.
זהו יין ים-תיכוני, והחוויה בפה היא ייחודית ולא שגרתית יש שמיד יאהבו ויש שיצטרכו לשתות כוס שניה או שלישית ואז זה יכה בם...מושלם לצד תבשילי קדירה.
תל צפית המתנשא לגובה של 203 מ', בולט בגובהו ובבדידותו על רקע שפלת יהודה. אזור השפלה מתאפיין במזג אוויר חם המהווה קרקע פורייה לגידול זני ענבים לא שגרתיים האוהבים את השמש הים תיכונית.
הרכב זני : מרסלן, קלדוק, קריניאן, פינוטאז'
איזור גידול: תל צפית שבשפלת יהודה
טמפ' הגשה: 16°



וזה שאינו יודע לשאול? את פתח לו שנאמר פתח לו בקבוק ריחן קברנה סוביניון
שנת הבציר 2012, הייתה שנת בציר טובה מאד בגליל בכלל ובאזור הר ריחן בפרט. בשנה זו נבצרה כמות גדולה של ענבי קברנה סוביניון איכותיים ברמה התואמת את סדרת היוקרה  אסמבלאז'  מהם עשוי יין זה. 
זהו יין אלגנטי בעל אופי מובהק של קברנה סוביניון גלילי או במילים שלי יין אדום - סגול יפייפה עם טעם עשיר ודומיננטי הנשאר הרבה אחרי שהכוס נסתיימה.
הרכב זני: 87% קברנה סוביניון ו 13% פטי ורדו.
אזור גידול: רכס עלמה שבגליל העליון
אופי היין: ריחן קברנה סוביניון מתאפיין בפרי אדום ותבלינים מתקתקים, עם רמיזות שוקולד מריר ווניל. בעל גוף עשיר, טאנינים פריכים וסיומת פירותית.
טמפ' הגשה: 16°

בשנה הבאה בירושליים הבנויה עם כוס יין כמובן.

חג פסח שמח ופורח, ארומטי ופירותי והכי חשוב משפחתי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה