4 באפריל 2016

אירועי פסח לילדים ברחבי הארץ - חלק א


 יוצאים לחירות במרכז מורשת בגין

בימי חול המועד בחג הפסח – חג החירות - יקיים מרכז מורשת בגין הפנינג חגיגי לכל המשפחה בסימן "יוצאים לחירות"- והכל בחינם.

בין האירועים המתוכננים:

· מוזיאון בגין- מוזיאון המציג את חייו ומורשתו של ראש הממשלה השישי של מדינת ישראל, מנחם בגין.

המוזיאון הינו חוויה רב-חושית המורכבת ברובה מסרטים ומיצגים אורקוליים. המבקר במוזיאון עובר בין המיצגים המלווים ,שלב אחר שלב, את חייו של מנחם בגין החל מילדותו באירופה ועד לכהונתו כראש ממשלה. המוזיאון מלווה את קורות חייו של בגין השזורים בקורות חייה של מדינת ישראל ובאירועים המכוננים שעיצבו את דמותה.

המוזיאון מציע למבקר בו מפגש היסטורי מרתק ולוקח אותו למסע בזמן אל הרגעים הדרמטיים והמרגשים של מדינת ישראל.

· "אפיקומן על הזמן" – תראו מי בא לבקר- בשעה שיושבים כל המשפחה לחגוג סביב שולחן הסדר באים לביקור כמה דמויות מרתקות מההיסטוריה היהודית- בואו גם אתם לפגוש אותם- מופע משעשע ומסקרן לכל המשפחה בו ימחישו השחקנים את סיפורם של מנהיגים יהודים במאבקם לחירות לאורך ההיסטוריה היהודית.

שעות ההצגה: 12:00, 14:00, 16:00

· "מסע אל העבר" – משחק מטמון משפחתי. הרחובות הסובבים את מרכז בגין קמים לתחייה בעזרת כתב חידה לכל המשפחה . כתב חידה לסיור עצמאי בסביבת המרכז- משכנות שאננים, תחנת הרכבת הישנה ועוד.

מוזיאון בגין יהיה פתוח בימים אלה בשעות פתיחה מורחבות (9:00-19:00)

הביקור במוזיאון בגין בסיורים מודרכים ובתאום מראש בלבד

כל הפעילויות במוזיאון במהלך חול המועד הן ללא תשלום ובשיתוף עם בנק הפועלים. פרטים נוספים בטל' 02-5652011 או באתר האינטרנט של מרכז בגיןwww.begincenter.org.il

מרכז מורשת בגין, רח' ש.א נכון 6 ירושלים (סמוך למשכנות שאננים, מול הסינמטק)

                                           

פסח בבית הבד הגלילי "סבא חביב" בקיבוץ פרוד- בילוי חוויתי משפחתי ומהנה וסדנאות מרתקות במרכז המבקרים

"סבא חביב" בית הבד הגלילי בקיבוץ פרוד משנת 1913 הינו ממייסדי ענף הזית בגליל. סבא חביב ובהמשך – בניו ונכדיו, מגדלים עצי זית ומייצרים שמן זית משובח ומבחר מוצרים בהם: טחינה המיוצרת בעזרת אבני ריחיים, טחינה בריאותית במבחר טעמים, מבחר זיתים בכבישה טבעית, חלווה, דבש, זעתר וסבונים משמן זית.

במהלך חול המועד פסח, החל בימים ראשון- חמישי בין התאריכים 24-28/4/16 , "סבא חביב" מציע לקהל הרחב פעילות בחצר מרכז המבקרים בקיבוץ פרוד, בין השעות 11:00-16:00.

לצד שולחן טעימות ערוך בכל טוב עם מיטב המוצרים של סבא חביב, יוכלו האורחים להנות מסרט על "סיפורו של שמן הזית" המסביר על מסיק הזיתים, דרכי הפקת שמן הזית, סוגי הזיתים השונים ועוד.

בזמן שהילדים יהנו מהפעלות ללא תשלום:, צביעת כדי חרס, ופעילות יצירה בקרטון, מסגרות לתמונה וקישוטן עם חומרי הגלם של הטבע, יוכלו המבוגרים להנות מטעימת שמן זית זני ומהסברים על איכויות המזונות והתבלינים והתועלת הבריאותית תזונתית שבצריכתם על ידי בני משפחת "סבא חביב".

בשעות 14:30 / 15:30 תערך סדנה מודרכת ליצירת סבונים משמן זית בעלות של 45 ש"ח (כולל סבון במתנה).

בגינת מרכז המבקרים יערכו סדנאות בתשלום סימלי של 15 ש"ח : איפור, ציור פנים, ציור בשבלונות ויעמדו דוכני מכירה של אומנים מקומיים ...

**בחג פסח - 23.04.16 ובחג השני 30.04.16 –– ימי שבת – יערכו פעילויות חינם במרכז המבקרים, ללא דוכנים וסדנאות בתשלום.

סבא חביב- בית בד בוטיק גלילי איכותי 04-6991888 , www.sabahabib.com



GRAY KIDS 
גאה להציג: 

מגוון הופעות ילדים יוצאות דופן וייחודיות למועדון ה"גריי" שיתקיימו במהלך חוה"מ פסח:

"קווין מיני "
– להקת רוקוויל מגישים לכם את הקסם של פרדי מרקורי ולהקת קווין במופע מיוחד לכל המשפחה. השירים המוכרים והאהובים של הלהקה הבריטית הנפלאה מנוגנים בצורה נאמנה למקור בשילוב וידאו ארט כייפי והפעלות לקהל. הילדים מוזמנים לרקוד, להשתולל ולבלות, לא פחות מההורים במופע מלכותי ומהנה.

ב-23.4.16, יום ראשון , פתיחת דלתות : 11:00 , תחילת מופע: 12:00

מחיר כרטיס: 70₪ , מכירה מוקדמת: 60 ₪

"עפים על העולם"- בגלל מזג האוויר הגשום שלושה ילדים מוצאים את עצמם תקועים בבית. התוכניות שלהם לצאת טיול עלולות להתבטל אלא אם כן... הם ימצאו דרך להתגבר על הקושי ולצאת למסע קסום ברחבי העולם! מופע קסום שזור בביצועים בעברית ללהיטים מוכרים מתוך כל הקלאסיקות לילדים.

ב- 24.4.16, יום שני, פתיחת דלתות : 11:00 , תחילת מופע: 12:00

מחיר כרטיס: 70₪ , מכירה מוקדמת: 60 ₪


סעו בזהירות, תבלו ואל תשכחו לספר לי איך היה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה