3 באפריל 2016

ברכבת יושבת ארנבת יושב גם דובון והכל מגבינה צהובה

"ברכבת יושבת ארנבת יושב גם דובון גם בובה ברכבת יושבת ליד החלון. בובה חמודה בשמלה ורודה וילדה על ידה"   
ספר ילדים של טובה שינברג אף פעם לא היה כל כך מוחשי...ולא סתם מוחשי אלא בגבינה צהובה.


אישית אני מאד אוהבת גבינה צהובה (כן, אני אוהבת מוצרי חלב ואני לא חושבת שהם אוייבי המדינה), חלה רכה, חמאה ופרוסת גבינה צהובה ואני בגן עדן...כן,כן, אפשר להוסיף פרוסות עגבניה (רק שלא ירטיבו לי את החלה).
אני משלבת את הגבינה בפשטידות ולזניות שאני מכינה...ווידוי קטן מגיל צעיר אני אוהבת לאכול ספגטי נקי עם קטשופ ופרוסת גבינה צהובה עמק (פעם ילדה - תמיד ילדה).

גם הילדים שלי ירשו את האהבה לאותה גבינה צהובה של עמק ומשלבים אותה בכריך, בחביתת הפתעות (והפעם עם גבנ"צ), בטוסט, בפיצה פיתה (או פיתה פיצה למתעקשים).
תמיד מצחיק אותי לשמוע את הבנים שלי אומרים לבעלי תעשה לי פיל מגבינה צהובה, תעשה לי משושה ועוד צורות שונות ומשונות...ובעלי יושב בסבלנות אין קץ וחורט צורות בגבינה הצהובה.
ואז תוך כדי אכילה נבנה לו סיפור ולפעמים יש לו רקע מעוצב בעזרת ירקות ושאר תוספות...

אז נכון שתזונתית לא צריכים לעשות מניפולציות על ילדים כדי שיאכלו ונכון שלא אמורים לשחק עם האוכל (יש לי רקע חצי פולני)...אבל לכל מי שיש או היה אי פעם ילד בררני באוכל יודע כמה קשה לגרום לו לאכול, ולפעמים זה פשוט יוצר שיח מעניין ומלא דימיון מסביב לשולחן האוכל.

והיום בארוחת הערב: חביתת עין, מלא ירקות, קוטג' וגבינה צהובה, תתארו לעצמכם כמה היו מופתעים הבנים שלי ככשאלתי אותם אם הם רוצים גבינה צהובה עמק רכבת או דובי?
אז הגדול בחר דובי והקטנטן ברכבת...
ארוחת ערב שניה פיצת דובי עם זיתים ופיצת רכבת עם זיתים...יאמי...

                   

                                

רק המלצות קטנות, לדאוג למכסה טוב יותר ואטום יותר ולדאוג להפרדה בין פרוסות הגבינה (זה לא כל כך נעים לראות דובי קרוע...).

חידוש נחמד לגבינה הצהובה הישנה והמוכרת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה