2 בספטמבר 2015

בולגרית בסגנון יווני...יש חיה כזו

בקיץ קשה לי לאכול מאכלים כבדים...בעצם קשה לי לאכול מאכלים חמים ולכן אני מחפשת פתרונות קלים וקרירים...
אז סלטים יש בשפע וגם כריכים אבל אני תמיד מחפשת גיוונים.
אחד הגיוונים האהובים עליי הוא הצזיקי - אבל עם הטוויסט שלי במקום שמיר (כי אני לא אוהבת) נענע...יאמי...
המתכון הוא פשוט, פשוט: 1 יוגורט (רצוי יוגורט כבשים), 1 מלפפון מגורר , נענע רעננה קצוצה, מעט שום כתוש, כף חומץ תפוחים ומלח פלפל. וזהו...
אז עכשיו הדבר עוד יותר קל...הולכים וקונים בולגרית למריחה 5% בטעם צזיקי של פיראוס, זה לא באמת בטעם זה פשוט צזיקי עם מלפפונים בחומץ, שום ושמיר...על בסיס גבינה מלוחה וגבינה לבנה.


כשקיבלתי לנסות מיד הייתי אנטי (כי אני לא אוהבת שמיר - זוכרים), הבעל טעם ומיד מרח לעצמו פרוסת לחם שיפון, הקטנטנים טעמו וביקשו עוד קצת על החביתה...ואני? טעמתי מעט בכפית ואהבתי, השמיר לא כל כך דומיננטי כי החומץ ממסך...וטעים...
המרקם אינו נוזלי אלא קרמי עם מליחות עדינה.
ומאז ניסיתי את גבינת הצזיקי בכריך (עם עגבניה), בסלט (פחות אהבתי) והאהוב עליי ביותר זה על תפוח אדמה שבישלתי במיקרוגל או על פתיתים.


ממליצה בחום... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה