22 באוגוסט 2015

אל תגעו לי בחוברת צביעה שלי

לילדיי יש חוברות צביעה, בכל מיני נושאים...הגדול יכול לשבת שעות ולצבוע והוא בכלל לא יוצא מהקווים והקטנטן בעיקר מחקה את הגדול...
כשיוצא לי או כשבני בכורי מבקש ממני, אני מצטרפת אליו לצביעה של אמא ובן וחושבת לעצמי גם לי תתאים חוברת צביעה שכזו.
והנה הגיע גם לארצנו הקטנטנה טרנד ספרי הצביעה למבוגרים, וכמו פטריות לאחר הגשם ניתן למצוא אותם בכל חנות ספרים ובמגוון רחב של נושאים ממנדלות (הידועות והמוכרות לנו), דרך בעלי חיים (יש ספר שלם על צביעת חתולים), גנים קסומים ובודהיזם.
ולראשונה בישראל צומת ספרים קיימה מרתון צבעוני במיוחד, כישרוני במיוחד (ושקט במיוחד) של צביעת ספרי צביעה למבוגרים בסניף בנמל תל אביב.
ביום ה' ה-6 באוגוסט הגעתי קצת לפני השעה 18 בערב לסניף ולהפתעתי גיליתי המון מבוגרים (או בוגרים תלוי את מי שואלים) שאוהבים לצבוע...שרוצים לצבוע...ושצובעים...
במסגרת המרתון בחר כל משתתף דף צביעה וכן קיבל מספר על הגב (כיאה למרתונים) וערכת צבעים...
והמרתון יצא לדרך...3 שעות של צביעת דף מלא בפרטים קטנים.


החלטתי להרים את הכפפה ולהצטרף לחגיגה (סליחה למרתון), בחרתי בציור של פיל (יפיפה) והתחלתי לצבוע...תוף הקפדה שלא לצאת מהקווים, להתאים את הצבעים ולשמור על אחדות.
הציור שלי בהתחלה
הציור שלי בתום 3 שעות

ומה גיליתי?
גיליתי שזה כיף גדול, שאפקט הצביעה מאד מרגיע אותי ושהמוח מתרוקן מטרדות היום.
גיליתי שיש המון טכניקות לצביעה ומגוון אפשרויות צביעה אינסופיות.
גיליתי שבשלוש שעות הצלחתי לצבוע שליש ציור בעוד שאחרים הצליחו לסיים ציור שלם (אז מה אם אני איטית, זו לא תחרות...אהה...זו כן? אופסי).
גיליתי שאני יכולה לשבת 3 שעות ולצבוע ולהנות מזה...מאד!


לאחר שלוש שעות דפי הצביעה נלקחו לחדר השופטים אשר בחרו את המקומות הראשון והשני כאשר הקריטריונים היו הקפדה על אסתטיקה, דיוק והפגנת חשיבה יצירתית.
למקום השני הגיעה מירי קרמן צביעת הפיל המדהימה (שעקבתי אחריה לאורך כל התחרות והמרתי עליה כזוכה הגדולה)


ולמקום הראשון הגיע רותם לוי אשר זכה בערכת ספרי צביעה וצבעים בשווי 500 ש"ח.

 היה כיף ומרגיע...מומלץ בחום...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה