27 בספטמבר 2015

דץ הבלץ ותעלומת הסקסופון הנעלם


הוזמנו לפרימיירה לסרט החדש בכיכובו של משה דץ...דץ הבלץ.
ביום ראשון אספתי את הילדים מוקדם מהגנים ושמנו פעמנו לסינימה סיטי שבגלילות להתהדר באבק כוכבים (כוכבי ילדים), קיבלנו את הכרטיסים והנה מתחיל לו בילוי משפחתי (במזגן).
אכלנו, שתינו ונשנשנו מתוקים...צילמנו את כוכבי הסרט ומפורסמים אחרים שבאו לפרגן (לדוגמא טוביה צפיר וחיים או בשמו הרשמי סבא טוביה) והצטלמנו...נכנסנו לאולם והתמקמנו...
סיפרו על הסרט והציגו את כל עושי הדבר בסרט והשחקנים המוכרים יותר והמוכרים פחות...והסרט עמוס בכוכבי ילדים לדורותיהם ממשה דץ הדמות הראשית (עם הבלחה של הכבשה שושנה), חני נחמיאס (שאני גדלתי עליה מבלי סודות), מיכל ינאי, יובל המבולבל (בסרט שני לקיץ זה...אחרי הגויאבות) ודני קרפל (יש המכירים אותו כאיש החרגול).


כיבוי אורות וש...ש...הסרט מתחיל...
מה זה בדיוק דץ הבלץ? זה כמו בלש אבל במקום ששש...יש ץץץ...ברור? לא?!
מי זה בדיוק דץ הבלץ? הבלץ הכי מומלץ מצפת ועד ראשל"צ או מרשת ב' ועד גלגל"צ (אתם תתפסו את עצמכם שרים את שיר עוד הרבה זמן אחרי שהסרט יגמר).

אחרי שדץ הבלץ ואלגרה העוזרת הנאמנה שלו (כמו שרלוק הולמס ווטסון ידידו) פתרו בהצלחה את תעלומת הנקודה שאבדה הקרפדה בהצלחה (כולל קבלת מכתב תודה מהקרפדה קווה, קווה), הוא מתפנה לעזור לנועה ולהקת הברק למצוא את הסקסופון שלה שנעלם יומיים לפני הופעה חשובה בפתיחת שבוע המוסיקה של נווה צליל...
אז מי גנב את הסקסופון? מיהם האחים גנבני (הגנבים הכי לא מוצלחים)? מי זו גברת הס (מיכל ינאי) ואיך היא קשורה? והאם פסטרמה (דני קרפל הנהדר) מעורב בגניבה? ומה יובל המבולבל עושה שם?
סקרנים? מצויין...הילדים נהנו ויצאו עם חיוך ענקי על השפתיים...

מפיקים: משה אדרי, לאון אדרי, משה דץ ובני מנשה
במאי: עופר ויצמן
תסריט: אבי בלקין ואסף בייזר
לחנים: משה דץ
עיבודים: חזי שקד


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה