20 בספטמבר 2015

לפעמים הקידוש הוא רק תירוץ

קיבלתי לנסות (כאילו שיש מישהו שלא מכיר), את התירוש מבית כרמל מזרחי.

אותו בקבוק מוכר עם מיץ ענבים טהור וטבעי, בצבע סגול עמוק או ירקרק צלול שמיוצר מ-100% ענבים, מכרמים הפזורים ברחבי מדינת ישראל.  והטעם המוכר והנפלא.

אותו משקה הזורק אותנו לשולחן ערב ראש השנה או ליל הסדר, ארוחת חג, מפה לבנה, פרחים לבנים, השולחן מלא מכל טוב, קידוש וברכות...גביע היין המלא ועובר מאחד לשני, מגדול עד קטן...ככה זה כשיש קטנטנים בבית...

או לשולחן ארוחת ערב שישי, מפה לבנה, אורות הנרות מרצדים, קידוש...גביע היין עובר מאחד לשני, מגדול עד קטן...כגה זה כשיש קטנטנים בבית...

מבחינתם מדובר ביין לכל דבר.
מבחינתי תירוש של כרמל מזרחי אוצר בתוכו המון זכרונות המעלים חיוך כמו הפעם ההיא בליל הסדר שבת דודה שלי הקטנה (אז בת 4) התחילה לצחקק ולקפוץ והיא אמרה שהיא שיכורה מהיין (תירוש)...או מהפעם שבני בכורי אמר שאסור לקטנטן שבמשפחה לשתות יין כי זה למבוגרים כמוהו (הוא היה בן 4).

אני לא יכולה להיזכר מתי טעמתי את התירוש בפעם הראשונה, אבל הפעם האחרונה היתה בערב ראש השנה האחרון בקידוש ובהרמת הכוסית עם הקטנטנים.

התירוש הוא מיץ הענבים מפוסטר, וטבעי. המיוצר ללא סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, הנעשה מהפרי הטרי עצמו.
התירוש הלבן מיוצר ברובו מענבי מוסקט אלכסנדרוני וענבי קולומבאר, והתירוש הסמוק מיוצר ברובו מענבי קריניאן. 

התירוש הוא חלק מזכרונות ילדותי וחלק מזכרונות ילדיי...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה