21 בספטמבר 2015

תיק לאוכל מדליק

שנת הלימודים התחילה, יחד עם כל ההתרגשות והשמחה, העצב על סיום הקיץ וקבלת השגרה, הצטיידנו במוצרים חדשים...

הדבר הראשון שכל ילד וילדה צריכים זה תיק לגן והמבחר הוא עצום (ולי יש שני קטנטנים)
אז הקטנטן שבמשפחה קיבל בסוף שנה שעברה תיק עם התמונה שלו מעשה מצלמתה של הצלמת המוכשרת יערית סבן מ- ystodio (שהיא גם בת דוד שלי...), תיק בד גדול (2 תאים ותא לבקבוק מים) עם כתפיות מרופדות ומוצר משלים של בקבוק מים תרמי עם התמונה שלו.

ולבני בכורי, קיבלתי תיק צפרדע של מיננה...תיק גדול ונוח, מבחוץ פלסטיק המונע חדירת נוזלים ומבפנים תא גדול (מספיק לתיק אוכל, בגדים להחלפה, חבילת מגבונים של האגיס ואם צריך עוד צעצוע) ותא קטן, תאי צד לבקבוק מים.
התיק מהמם ביופיו ובולט ככה שאין מצב שאני מתבלבלת עם תיק של ילד אחר.



תיק האוכל מבית טלבר פופ, תיק פלסטיק, צבעוני עם דמויות מפורסמות לנו יש של ספידי מקווין מותאם בדיוק לכריך ופרי או ירק חתוך אשר אליו מצורף בקבוק קטן תואם למים קרים.

את הפרי או הירק החתוך (אל תדאגו עם קליפה) אני אורזת בשקית הכריכים של ניקול, שקית כריכים גדולה עם ידיות...אימצתי בחום...
ואת הכריך אני עוטפת בסנדביצ'ון מבית טלבר פופ, מעטפה לכריכים השומרת על טריות הכריך.
מבחוץ בד (לי יש בצבע אדום) הניתן לניקוי ומבפנים חומר השומר על טריות הכריך.
בזמן האוכל במעטפה נפתחת ומשמשת כמפית אוכל. רעיון גאוני!

ולסיום סיומת, מדבקות עם שמות הילדים לסימון המוצרים מבית ניקניים...כדי שלא נתבלבל...
מדבקות צבעוניות וחמודות, עמידות למים ולמשך זמן (כן, כן הדבק חזק)...

ברוכה הבאה שנה חדשה, שתהיי לנו שנה טובה, מעשירה, פורייה ומשכילה.
שנה של כיף והנאה, של משחק, שירה ולמידה.
שנה ברוכה בחוויות וחברים, שנה של נשיקות וחיבוקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה