1 באוגוסט 2015

שיהיה לנו קיץ קריר עם קרם סורבה של SACARA

אחרי שאני יוצאת מהאמבטיה אני מאד אוהבת למרוח על עצמי קרם לחות או שמן גוף שהופכים את עורי לרך ומלטף, אולם בקיץ הישראלי יש לי בעיה בנושא.
החום המעיק ובעיקר הלחות גורמת לי להתרחק כמו מאש מכל קרם לחות ו/או שמן לחות...למה? כי רגע אחרי שאני מורחת אותו אני מרגישה את עצמי נוזלת ודביקה...איכסה!

הפעם קיבלתי להתנסות בקרם סורבה Lily of the valley – ניחוח הדרים בשילוב שושנים ויסמין מבית SACARA. תודה ללייק אנד שייר.
  
אז מה זה קרם לחות סורבה (כמו הגלידה אבל כזה שניתן למרוח על הגוף)?
זהו קרם לחות על בסיס מים (כך שאין את התחושה השומנית על הגוף - אותה אני כן אוהבת אבל בחורף) ובמרקם של ג'ל מה שהופך אותו לקליל יותר ולספיגה מהירה יותר.
הקרם מועשר בויטמין E והריח נפלא שמלווה אותי במשך כל היום...

טיפ שלי, תשמרו אותו במקרר ואז הוא מקרר ונפלא (ונשמר הרבה יותר זמן)

התמונה מאתר הפייסבון של SACARA


ניתן למצוא אותו במגוון ניחוחות:
  • Cherry Blossom – ניחוח מתוק ופרחוני, של תפוח ודובדבן עם נגיעות וניל.
  • Amber – ניחוח עדין של ריחות עציים ופירות הדר.
  • Exotic Fruit – ניחוח אוריינטלי המשלב פאצ'ולי, וניל ופירות.
  • Lily of the valley – ניחוח הדרים בשילוב שושנים ויסמין.
  • Sweet blue – ניחוח מתקתק, המשלב שושנת מים עם נגיעות מאסק עדין.
  • Magical violet – ניחוח סיגליות, בשילוב נגיעות עדינות של מלון ומסק.
 ובמחיר השווה לכל כיס רק 24.90 ש"ח.
קצת על חברה SACARS:
החברה הוקמה בשנה 2013 והינה מבית גולברי, השמה לה למטרה להציע לצרכן הישראלי מוצרי קוסמטיקה איכותיים, בטוחים, ובמחירים נוחים.
בחנויות ניתן למצוא החל ממוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססורייז ועד למוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה