29 ביולי 2015

מה לבקש מסבא-סבתא לגיל שנה

גיל שנה ממשמש ובא וכל המשפחה מתחילה לשאול איזו מתנה תרצו...
אז לאחר שסרקתם את כל הצעצועים שכבר קניתם (בהתלהבות כי זה הילד הראשון - גם אני הייתי שם) או שנשארו שלמים ושמישים (כי זה לא הילד הראשון) וחישבתם מסלול מחדש כי לא נעים לבקש דברים יקרים מדיי...
קבלו את עשר המתנות שרצוי לבקש מסבאסבתא בשלל תקציבים:

1. בראש ובראשונה תלת אופן - כשיהיה לכם לא תבינו איך הסתדרתם קודם לכן בלי...פתאם כל נסיעה קלה יותר. בנוגע לדגם יש מגוון רחב ובהתאמה מחירים.
המומלצים הם מסדרת סמארט טרייק, גם צבעוניים, גם יציבים אבל יקרים. לנו באופן אישי יש את תלת האופן של babysafe עם הדינוזאור.


 


2. בימבה - לא משנה אם הילד הולך, מדדה או עדיין זוחל - זה מתאים! אם לא עכשיו אז בעוד שבוע, חודש או אפילו חודשיים.
לא משנה אם בצורת מכונית או רכבת, מספיק שיהיו לה 4 גלגלים כדי שתהיה יציבה ותראו איך הם הופכים בין רגע לנהגי שודים (תיזהרו על הרגליים שלכם).
גם בגיל שנתיים וחצי הוא עדיין יהנה מהבימבה.
טיפ: אם אתם לא מוצאים את המפתחות של האוטו ו/או המוצץ רב הסיכויים שהם בתוך הכיסא של הבימבה (זה נפתח ואם לא זה במכונת כביסה).

3. עגלה עם בובה - כן, זה מתאים גם לבנים...קנו עגלה יציבה עם 4 או 8 גלגלים, לבנים יש גם עגלות כחולות או אדומות. ותראו איך העגלה הופכת להליכון. 


עגלה מבית הנסיך הקטן
4. שולחן פעילות או קוביית פעילות- שולחן צבעוני עם ארבע רגליים הניתנות לפירוק או קובייה/ תיבה ועליו מגוון פעילויות לקטנטנים; טלפון, ללחוץ על כפתורים, להעביר עמודים, לפתוח חלונות, עם או בלי בעלי חיים, עם טלפון,  להעביר טבעות ועוד...ועוד...והכל עם אורות וצלילים. תתפלאו לגלות כמה הקטנים שלנו סקרנים.
החיסרון היחידי הוא שהשולחן נמוך מאד. 
קוביית פעילויות מבית אימג'נריום
5. ספונת - אין קטנטן שלא אוהב את הספונת שלו, ספה המתאימה בדיוק לגודל שלו. ספונת שאפשר לשבת עליה כשקוראים סיפור או כשרואים תוכנית, כזו שאין חשש שיפלו ממנה.
הכיף הגדול הוא שהיא נפתחת למיטונת (היתה לנו תקופה שבני בכורי העדיף לישון עליה בלילה)...ומגוון העיצובים הוא אדיר מנסיכות או ספידי מקווין ועד לצבעים חלקים. נ.ב.: זה כביס.
ספונת מבית שילב
6. לגו דופלו - הלגו הגדול שכולנו זוכרים מהילדות שלנו או מהגן, משחק שתמיד באופנה וממשיך ללוות את הילדות של ילדינו. לבנות גדולות צבעוניות שהופכות למגדל או לבית ככל שעולה בדימיונינו. בלי ספק מתנה שתמשיך להיות אקטואלית גם כשהם יגדלו ובוודאי שישמשו גם את הקטנטנים שעוד יצטרפו למשפחה. 


לגו דופלו - תמונת יח"צ
7. קוביות מעץ - אותן קוביות שגם אותן אנחנו זוכרים מילדותינו, דרך נפלאה ללמד (בדרך אגב תוך כדי משחק) על גדלים, צבעים וצורות לקטנטנים ולגדולים יותר זוהי דרך נפלאה לפתח את היצירתיות, את יכולת החשיבה וכישורי תכנון. (מי חשב שניתן ללמוד כל כך הרבה מקוביות). לי יש את הקוביות מבית טלבר פופ, מוצלחות מאד...מגע העץ נעים למגע, צבעוני ומהנה.
אנו בונים מגדלים וארמונות...לומדים על צבעים וצורות ואיסוף הקוביות כייפי כי זה גם משחק...מכניסים את הקוביות לפי הצורות לקופסא.

8. משחקי עץ - בקטגוריה הזו יש לנו פאזלים מעץ, התאם צורה, הך פטיש, מגדלי השחלה,  רכבת השחלה מעץ ועוד...כל כך הרבה אפשרויות, כל כך הרבה צבעים וכל משחק כזה מפתח את יכולת החשיבה והמוטוריקה העדינה או  הגסה של הילד. מתנות שתמיד כיף לקבל ולתת. 


משחקים מבית kidy

9. אוהל כדורים - שעות של הנאה מובטחות כאן, הקטנטנים כל כך נהנים להיכנס ולצאת מהאוהל, לזרוק כדורים ושיזרקו עליהם, בבית או בפארק...והשילוב המושלם הוא בתוספת מנהרה המובילה לאוהל (לנו יש אחת כזו מאיקאה). מתישהו כל הכדורים יעלמו ולא תדעו לאן...מזל שאפשר לקנות עוד כדורים.


התמונה מהאינטרנט
10. צילומי קייק סמאש - אחת המתנות אם לא ה...שעה של צילומי הקטנטן כשהוא עדיין נקי, צילומי משפחה ואז הכיף מתחיל.
דמיינו לעצמכם עוגת קרם גדולה וקטנטן שיכול לעשות איתה כל מה שהוא רוצה והכל מתועד...בלי להגיד אסור, בלי לנגב לו כל שניה את הידיים. והמזכרת מדהימה.
לבני בכורי עשיתי קייק סמאש אצל שימרית שולמן הצלמת המוכשרת מחיפה, זו היתה אחת השעות המצחיקות שהיו לנו ויש לנו מזכרת מופלאה (למרות שעברו אי אלו שנים מהקייק סמאש אני מבטיחה לכתוב על החוויה המופלאה). ולבני הקטן (שכבר עבר את גיל שנה) אני מתכוונת לעשות משתוללים בצבעים אצל דנה אופיר המדהימה מפתח תקווה), ונראה מה יקרה שנשאיר קטנטן עם מכחול וצבעים...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה