3 באוגוסט 2015

איך התאהבתי מחדש התלתלים שלי

בתור מתולתלת גאה מבטן ומלידה ואמא לשני בנים מתולתלים, מי כמוני מודעת ויודעת מהו קושי בסירוק התלתלים.
ניסיתי בחיי המון שמפואים (הרבים של שמפו) והמון מרככים ומסיכות...
כל מברשת, מסרק או אביזר חדש קניתי וניסיתי...
חלקם נוסו רק פעם אחת ונזרקו או נתרמו הלאה וחלקם נשארו איתי...
את הקושי הזה אני חווה גם ובעיקר עם בניי הקטנים שירשו ממני את רעמת התלתלים.
ולכן שתי שמחות גדולות יש לי האחת שגיליתי קבוצה בפייסבוק שנקראת מתולתלות אשר לימדו אותי להתנהל ולטפל בתלתליי (ובתלתלי בניי) וגרמו לי להתאהב מחדש בתלתלים שלי...
והשנייה שקיבלתי לנסות את מברשת הפלא מבית א. רייס אז מה כל כך מיוחד במברשת?
שאלה טובה, הסיבים החכמים שלה, המתאימים את גמישותם לחוזק השערה וכך ניתן לסרק כל סוג שיער ללא חשש שהוא ייתלש גם על שיער רטוב.

ניסיתי ראשונה את המברשת, ואכן הסירוק היה קל יותר, עדיין היו קשרים שהיה צריך להתיר אבל כמות השיער שנשארה על המברשת היתה קטנה הרבה יותר מבדרך כלל.
אחרי גם קטנטני הצטרפו לשימוש במברשת ובשילוב הסבר כי זו מברשת קסמים שיודעת להתיר כל קשר, הסירוק הפך לקל יותר...

המברשת מגיעה בשלושה גדלים: מטקה, אובלית וקומפקטית (המתאימה לנשיאה בתיק).

ניתן להשיג בפרפומריות ובפארמים השונים.

5 דברים שלמדתי מקבוצת מתולתלות:
1. התלתלים של כל אחת ואחד מתנהגים אחרת ולכן רק בניסוי ותהייה ניתן לדעת מה טוב לתלתלים שלך.
2. לא חייבים לחפוף כל יום, אפילו מומלץ שלא כדי לתת לשומן הטבעי של השערה לצאת (אני חופפת פעמיים בשבוע ולא נפלו השמיים).
3. וותרו על המלחים בשמפו שמייבשים את השערה ועל הסיליקון בקרמים לשיער...זה קשה, זה יקר יותר אבל זה משתלם (אני טרם נגמלתי מהקרם שלי לשיער אבל גם זה עוד יקרה).
4. שימרו כמה שיותר על הצורה הטבעי של התלתל, תהיו עדינים אליהם...חפפו בעדינות, נגבו אותם בעדינות והם יחזירו לכם אהבה.
5. אם זה לא מקולקל אל תנסו לתקן את זה...אם אתם מרוצים מהתלתלים שלכם תמשיכו לעשות בדיוק את מה שאתם עושים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה