29 במאי 2014

בייבי ג'וגר סיטי מיני - וכל מילה נוספת מיותרת

כשנולד בני בכורי, התלבטנו קשות איזו עגלה נרכוש...רשימת הדרישות היתה ארוכה וסבוכה...
קודם כל שתהייה בטיחותית ונוחה לקטנטן, שתהיה קלה כי בכל זאת צריך לעלות 3 קומות ללא מעלית או לובי לקשירת העגלה, שתתקפל קטן וביד אחת, שתישכב לאחור, צלון גדול, סל גדול ומה לא?!
ערכנו סקר שוק שלא יבייש קניית רכב או דירה...התלבטנו ושוב בדקנו...ולבסוף נסגרנו על שתי חברות מובילות: פג פרגו ובייבי ג'וגר.

וההתלבטוה המשיכה...ובסוף? בסוף בכלל קיבלנו עגלה שלא עונה על אף דרישה...
עם הילד השני הסקנו מסקנות והבנו שאנחנו כנראה נשאר עם עגלה זו אבל עברנו דירה לקומה ראשונה עם מחסן לעגלה...פתרון קל יותר לא?!
והנה התבקשתי ע"י like.and.share.il לבדוק את עגלת הבייבי ג'וגר סיטי מיני 3 גלגלים למשך שבועיים, אז נתחיל מהסוף התאהבתי ובגדול...לבאה בתור (מילים יוצרות מציאות) תהיה עגלת בייבי ג'וגר סיטי מיני 3 גלגלים.
הגיעה ארוזה...מיד בעלי ניגש למלאכת ההרכבה שהתגלתה כקלה ביותר...ובדיקת העגלה יצאה לדרך...

מבחן ראשון:   משקל העגלה
העגלה התגלתה כקלה להרמה (גם אם זו רק קומה אחת) - 7.5 ק"ג (הבן שלי שוקל יותר)

מבחן שני: תפעול
מבלי לקרוא את הוראות תפעול העגלה, תפעול העגלה הוא מאד קל ואינטואיטיבי, פתיחה וסגירה קלים וביד אחת (כשביד השניה קטנטן ששוקל 10.5 ק"ג).
השכבת הגב נוחה אבל ההרמה קצת פחות ומבחינתי דורשת שתי ידיים, אבל ההבדל הגדול משאר העגלות שאני בוחרת את זוית השכיבה/ ישיבה גם אם היא לא סטנדרטית.
נוחה לניווט גם ביד אחת (כשהשניה אוחזת בידו של בני בכורי).
הגגון ענקי ומכסה 90% מהילד עם שני חלונות הצצה והסל למטה גדול, אבל פחות נוח לשים בו כשהקטנטן נמצא במנח שכיבה (אבל כל העגלות סובלות מאותה תופעה לא?!).
כפתור הברקס נוח לתפעול, בלחיצת רגל.
הגלגלים נוסעים בקלות, מסתובבים בקלות ולהפתעתי יציבים (נו, טוב מקדימה יש שני גלגלים צמודים מה שמגדיל את יכולת היציבות של העגלה).

מבחן שלישי: עבירות
ובתור אחת שהולכת הרבה (מאד) ברגל...העגלה עברה מדרכות (גם עם מהמורות), רצפות (בקניון), דשא (בפארק), דרך כורכר (להגיע לגן השעשועים), עלייה במדרגות (הגלגלים לא נתקעים במדרגות) בקלות, ביציבות, ללא טילטול הקטנטן ופעם אחת גם את בני בכורי שהתעקש לשבת בעגלה מבחינתי זו הצלחה.  

מבחן רביעי: נוחות
הקטנטן נרדם בקלות בעגלה...אז תחליטו אתם...

והמבחן האחרון זה מבחן הרושם:
אני אומנם קיבלתי עגלה בצבע שחור (מעדיפה סגול חציל)...יש עוד 5 צבעים וצבע נוסף בדרך, המחיר סביר לחלוטין ותלוי עם רוכשים עם עריסת האמבטיה או בלעדיה (אנחנו ניסינו בלי)...ויש המון מבצעים ברשתות השונות (כולל השכרת העגלה עגליס).
קיבלתי המון מחמאות על העגלה ואימהות באו להתייעץ עימי האם אני ממליצה על העגלה?

אז במילה אחת: כן!


לפרטים נוספים: אתר הבית בייבי ג'וגר
התמונה לקוחה מהאתר בייבי ג'וגר
(עקב בחירה אישית שלא לחשוף את ילדיי בבלוג, אין תמונות של הקטנטנים שלי בעגלה).

תגובה 1:

  1. לגמרי כן.לי יש את גרסת ה4 גלגלים .העגלה בשימוש כבר כמעט 9חודשים, ואנחנו מאוד מרוצים. גם אני בעד הסגול חציל:-)

    השבמחק