21 במאי 2014

תינוקות....תינוקות...סקירת מוצרים חדשים - חלק א'

בייבי-דנט – לטיפול טבעי בכאבי צמיחת שיניים - מסדרת "מולטי מאם"
מי לא עברה לילה לבן או שניים בגלל צמיחת שיניים? מי לא האשימה את צמיחת השיניים בכל תחלואי הקטנטן שלה? מי לא היתה מוכנה לקחת מהקטנטן את כאב צמיחת השיניים?

אז הכירו את בייבי-דנט - ג'ל ביו-אקטיבי טבעי ובטוח, המיועד להקל על הכאב והתהליך הדלקתי. הג'ל מסייע בהקלה והרגעת תחושת אי הנוחות המקומית כמו נפיחות, אשר בדרך כלל מלווה את תקופת בקיעת השיניים. נוסף על כך, הג'ל רך ונעים כך שניתן להשתמש בו גם לטיפול בגירויים בעור הנגרמים עקב ריור.

בייבי-דנט הוא בעל פטנט עולמי המבוסס על תרכובת ה- 2QR. שהיא תרכובת טבעית, המופקת מצמחים ומורכבת ממולקולות ביו-אקטיביות בשם פוליסכריד. פטנט זה מאפשר לראשונה לחסל חיידקים מזיקים, מבלי להשפיע על החיידקים הידידותיים וכך, מנטרל בקטריות מזיקות באופן בטוח וטבעי. שהרי, המצב שנוצר בחניכיים בעקבות בקיעת השיניים, הוא בעצם תהליך שיוצר זיהום מקומי.

בייבי-דנט אינו מכיל חומרים משמרים, אלכוהול, תרופות הרדמה, חומרים כימיים או חומרים מן החי. כמו כן, לא מכיל סוכר על מנת לא לפגוע בשיניי התינוק והוא לא מזיק במקרה של בליעה.

אופן השימוש: יש למרוח את הג'ל בנדיבות על החניכיים הרגישות ולעסות את הג'ל באמצעות אצבע נקייה או מברשת שיניים קטנה ורכה. רצוי להימנע משתייה לאחר המריחה עד כמה שניתן כדי לאפשר לג'ל זמן פעולה מקסימלי. ניתן למרוח את הג'ל גם על המוצץ היכן שהוא בא במגע עם החניכיים, והכי חשוב לקבלת הרגעה מרבית יש לאחסן את התכשיר במקרר. כמו כן, לשימוש בג'ל במקרה של ריור, יש למרוח מעט ג'ל על העור המגורה שמסביב לפה.

מאד אהבתי את הרעיון שהתרכובת טבעית ובו בזמן פחדתי מזה שאין בו חומר מאלחש...אבל זה עזר והרגיע את הקטנטן במיוחד כשזה היה קר.

"בייבי-דנט" מסדרת "מולטי מאם" מיובא ומשווק על ידי חברת התרופות והציוד הרפואי "דרורת". מעתה להשיג גם ברשת סופר פארם, וכן בבתי המרקחת הפרטיים בכל רחבי הארץ. מחיר: 59.9 שקל.

לבירור נקודת מכירה : 03-682225, 
בפייסבוק: מולטי מאם http://www.facebook.com/MultimamMwltyMm

תמונת יח"צ
בובות הגן הקסום
לכל מי שיש לידים קטנטנים ואת ערוץ לולי נתקל לא פעם בסדרה הגן הקסום...ואם הקטנטנים ראו את זה פעם אחת אין סיכוי שהם לא ירצו לראות זאת שוב.

הגן הקסום, מבית היוצר של הטלטאביז, הינה תכנית טלוויזיה בריטית המיועדת לגיל הרך (גילאי 1 - 4), זוכת פרס באפט"א (המקבילה הבריטית לפרס האוסקר) בקטגורית סדרת הילדים הטובה ביותר.

דמויות הסדרה משעשעות וגרות בחורשה צבעונית עם מדשאות ירוקות שטופות שמש. הדמויות מדברות במשפטים קצרים, צלילים ותנועות גוף (מה שמקל על קטנטנים להבין את הטקסט).

חברת "הנסיך הקטן", משיקה בימים אלו דמויות ומשחקים חדשים מהסדרה.

בין המוצרים הבולטים בסדרה:

בובות רכות קטנות - בדמותן של 3 הדמויות המרכזיות בסדרה: איגל פיגל, אופסי דיייזי ומקה פקה, העשויות בד איכותי ובעלות תווי פנים רקומים. מיועדות לגיל 0+.  קיבלתי לנסות את הבובה, קטנה ככה שהיא מתאימה בגודלה לידיים הקטנטנות, רכה ונעימה ומיד היא הפכה להיות חפץ המעבר של בני. מחיר מומלץ: 39.90 ₪

בובות רכות 29 ס"מ - בובות רכות בדמותן של 3 הדמויות המרכזיות בסדרה: איגל פיגל, אופסי דיייזי ומקה פקה. כשלוחצים להן על היד, הן משמיעות צלילים ומוסיקה מהסדרה, עשויות בד איכותי ובעלות תווי פנים רקומים. מיועדות לגיל 0+.  מחיר מומלץ: 99.90 ₪

אופסי דייזי מנגנת ושרה - בובה גדולה ורכה, ניתן ללחוץ על התווים שעל החצאית שלה על מנת להפיק מנגינה מקורית. כשלוחצים על הפרח שעל חולצתה שומעים שיר או מנגינה. מסייעת בפיתוח קואורדינציה. מעודדת את חוש המישוש וחוש השמיעה. מעודדת ליצור מנגינות פשוטות. מיועדת לגיל 10 חודשים ומעלה. 
מחיר מומלץ: 169.90 ₪ 

בובות מקליקות- בובות פלסטיק בדמותם של איגל פיגל ואופסי דיייזי, שניתן לסובב להם את הרגליים, הידיים והראש וכתוצאה מכך, לשמוע קליקים. מיועדות לגיל 12+.  מחיר מומלץ: 29.90 ₪

להשיג ברשתות ובחנויות הצעצועים והתינוקות המובחרות.

לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633. http://www.littleprince.co.il/

תמונת יח"צ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה