28 במאי 2014

תינוקות....תינוקות...סקירת מוצרים חדשים - חלק ב'

לכל מי שיש ילדים מכיר את הדילמה האם לחשוף לאמצעי המדיה השונים? אם כן לאיזו מדיה ובאיזו מידה?
מבחינת מוזיקה יש פחות בעיה...כולנו אוהבים לשמוע שירים ונעימות...ישנם אינסוף מאמרים על חשיבות החשיפה למוסיקה...
יש הורים החושפים לשירי ילדים, יש החושפים למוסיקה אותה שומעים בבית, יש למוסיקה קלאסית והאני מאמין שלי הוא לחשוף להכל. וכך אכן קורה עם קטנטניי...
החשיפה למוסיקה נעשית גם בדרכים חוויתיות לדוגמא מפגשי מוזיקה ותנועה, הצגות ילדים וריקודים בבית 
אני שמחה להציג בפניכם את הדיסק השני של גולי והגיטרה: הגיטרה ששרה שמחים נהיה 
דיסק שמע לפעוטות עד גיל 5, המוסיקה נעימה מתובלת בעיבודים נקיים, השירים, שחלקם הם הזמנה להפעלה משותפת של ההורים עם הקטנים, מדלגים בין קפיצה ביחד עם גמד ביער, טיול עם ארנבת על כל חלקי הגוף, דהירה על הברכיים ותיפוף בכל הכוח (שרנו, רקדנו וחווינו זמן איכות כייפי).
בדיסק עיבודים חדשים ואקוסטיים לקלאסיקות כגון: מפרשי זהב, אצא לי אל היער וסוסים לצד שירים מקוריים על פיל שמניף את החדק ומשחה עם דולפין בבריכה.

הדיסק הקודם "הגיטרה ששרה" נמכר באלפי עותקים וההופעות/הפעלות שבאו בעקבותיו מלאות בהורים וילדים שרקודים, שרים ומתופפים יחד.


אז מי זו גולי?
גולי דרזי קול, היא אמא לשלושה, עובדת סוציאלית במקצועה, שעורכת מופעים לתינוקות ולפעוטות בכל רחבי הארץ.  הדגש במופעים הוא על הקשר הדיאדי (הורה –ילד), שבו ההורים והקטנטנים לוקחים חלק פעיל במפגש.
את הדיסק ניתן להשיג ברשת חנויות צומת ספרים, דיאדה, חנויות בוטיק למוצרי תינוקות ופעוטות ברחבי הארץ ובאתר ללא דמי משלוח במחיר 49 ש"ח.


תמונת יח"צ

לאחר הויכוח אם וכמה לחשוף לטלויזיה החלטנו לחשוף אבל לרוב (לא כולל זמן סבתות) לתכנים ולמינונים שאנחנו נחליט עליהם...החשיפה כוללת: פרפר נחמד (נוסטלגיה), שרגא בישגדא (מוני מושונוב בערוץ 23, מומלץ בחום), דורה ודייגו (אני לא מכירה ילד שפסח עליהם, גם למי שאין כבלים - ולנו אין), הסוד של מיה (גאוני) וכעת נחשפנו גם לצ'ארלי והמספרים, שמיד כבש את לב הקטנטנים שמבקשים לראות זאת שוב ושוב...

אז הרשו לי להכיר לכם את "שינה מתוקה" ו"צ'ארלי והמספרים".
שני DVD חדשים מבית ערוץ בייבי המרחיב את סדרת "הספרייה הראשונה שלי"

מה זו הספרייה הראשונה שלי?

תמונת יח"צ
אוסף תקליטורים מקיף ומהנה המסייע להתפתחות הגיל הרך וכולל את כל הדמויות האהובות של ערוץ בייבי המיועדת לגילאי 6 חודשים עד 4 שנים.

את התקליטורים ניתן לרכוש בסניפי "צומת ספרים", סטימצקי" ובחנויות המובחרות במחיר מומלץ לצרכן ע"ס 39 ₪ לתקליטור

ל-7 התקליטורים הראשונים של "הספרייה הראשונה שלי" נוספו בימים אלה שני DVD חדשים – "שינה מתוקה" הכולל יצירות קלאסיות ושירי ערש מקוריים, מהסדרות האהובות של ערוץ בייבי אשר ילוו את הקטנטנים לקראת שנת הלילה ו"צ'ארלי והמספרים" אשר יסייע ללמד את הקטנטנים לזהות את הספרות, להבין את ערכן המספרי ולספור והכל בסביבה נעימה ומוסיקלית.

אנחנו ניסינו והתאהבנו בדיסק "צ'ארלי והמספרים", הקטנטן מוקסם מהצבעים והמוסיקה והגדול משלים את לימודי זיהוי הספרות בעזרת התוכנית ושר את השירים יחד עם התוכנית וגם אחריה

ערוץ בייבי בבעלות טלית תקשורת

ערוץ בייבי, בבעלות חברת טלית תקשורת, הוא ערוץ טלוויזיה ראשון מסוגו בעולם, המיועד כל כולו לתינוקות בשלבי התפתחות שונים בטווח הגילאים 6 חודשים – 4 שנים הערוץ מציע מגוון רחב של תכניות טלוויזיה המתאימות במיוחד לתינוקות, 24 שעות ביממה.

הערוץ משודר ב YES ערוץ 81 (גם בVOD) וב HOT ערוץ 75.



הנאה רבה מובטחת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה