31 במאי 2015

טעים בכל בוקר מחדש

את זה שאני דיאטנית אתם כבר יודעים...את זה שיש לי שני קטנטנים בבית (שגדלים בקצב מסחרר) אתם גם יודעים...השילוב של המקצוע עם שני קטנטנים בבית מביא אותי לחשוב על דרכים יצירתיות לשלב אוכל בריא יותר בתפריט היומי שלהם.
אחד המזונות הבריאים אותם אני אוהבת לשלב באוכל עם או בלי ידיעתם זה השיבולת שועל.
קיבלתי מארז בריא וטעים like &share המכיל קופסת שיבולת שועל להכנה מהירה מבית QUAKER, קונפיטורת תות שדה לייט של יד מרדכי ותבנית של סולתם רדד...ומיד התאים האפורים התחילו לעבוד שעות נוספות, מה מכינים?

שיבולת השועל הידועה בשמה השני קוואקר זהו דגן עשיר בחלבון, בסיבים תזונתיים, במינרלים ונחשבת פחמימה מורכבת כזו שנספגת באיטיות בגוף.
מחקרים רבים מקשרים אותה לירידה בכולסטרול, לירידה בערכי הסוכר ולשמירה על בריאות הלב.
וההמלצה היא להשתמש בה גם לבעיות עור במריחה חיצונית.

אז צריך עוד לשכנע אתכם? 



דבר ראשון הכנתי דייסה (אמא הכינה דייסה):
אני אישית לא אוהבת את המרקם של הדייסה אבל שאר בני הבית אוהבים אז למה שהם יסבלו במקומי?

מצרכים:
רבע כוס קוואקר
כוס חלב
כפית סוכר

בסיר בינוני מבשלים את הקוואקר עם החלב במשך 8-10 דקות, מוסיפים את הסוכר.

מוזגים לקערה, הקטנים הוספו כף שוקולית ובננה פרוסה, הגדול שבחבורה הוסיף כף ריבה וחמוציות...
בני הבית דיווחו שזה ממש מעדן!

המתכון השני שהכנתי הוא עוגיות גרנולה מהבלוג "לאכול להרגע להנות - כל מה שאשה מחפשת" המומלץ של פיית הסוכר הרי זו טלי שרון.
זה המתכון הראשון שניסיתי והצלחתי מהבלוג ואני יכולה להבטיח לכם שהוא לא האחרון.

עוגיות גרנולה מעשה ידי מתכון של טלי שרון

הבית התמלא בריח נפלא והעוגיות נחטפו עוד לפני שהן התקררו...איזה כיף שיש עוגיות גם טעימות וגם בריאות.

והמתכון האחרון בשארית מהקוואקר שעוד נותר לי...בתוספת הקוואקר שהיה לי בבית (הפתעה, הפתעה...מאותה חברה...) הן קציצות טונה של ניקי ב מהאתר שלה אוכל עושים באהבה.
קציצות טונה אפויות שהילדים טורפים (גם אלו שלא מתים על טונה)...
כאשר חלק מפירורי הלחם המרתי בקוואקר (כמו שאני עושה בקציצות רגילות), הוספתי גזר מגורר (1 בינוני מספיק).

ושוב הבית התמלא בריח נפלא...
בארוחת הערב הוגשו הקציצות לצד סלט ירקות רענן, בריא וטעים בדיוק כמו שאני אוהבת...

קציצות טונה אפויות של ניקי ב
 אז לכל מי שמתלבט, לא בטוח, רוצה אבל חושש...תשלבו...זה יצא טעים ובריא (לא מרגישים תאמינו לי).
אשמח אם תשתפו אותי במתכונים משלכם עם שיבולת שועל...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה