21 במאי 2015

תנובה מפנקת בשבועות

אני מאד אוהבת מוצרי חלב ואת חג השבועות על חלביותו בעיקר...מוצרי החלב הם אורחים ברוכים בצל מקררי והמקרר שלי כל השנה נראה כמו לפני שבועות...ויסלחו לי חבריי הטבעונים...



במקררי מגוון מוצרים מסוגים שונים ועם אחוזי שומן שונים...המתאימים לקטנים ולגדולים שבמשפחה...
תחביב נוסף שיש לי הוא לנסות מוצרים חדשים...לטעום...לרחרח...לנסות...ולבשל איתם...

והראשונים לבדיקה זו תנובה:

גם השנה תנובה מגוונת לנו את החג ולא רק במוצרים, אלא ובעיקר בפעילויות.
השנה תנובה יצאה עם קמפיין בשם פשוט טעים עם תנובה.

                                   


הפעילות הראשונה שכבר החלה כוללת משלוח עוגת גבינה לעשרות אלפי ישראלים עד הבית ונקראת בשם הקליט עוגת גבינה עד הבית.
בפעילות זו מתבקש הקהל לכתוב מתי ואיך נהרסה לו עוגת גבינה ואולי נופתע בעוגת גבינת גבינה משפחתית...אני השתתפתי.

הפעילות השנייה היא תחרות מתכונים בניצוחם של השפים אביב משה, מאיר אדוני ומיקי שמו. תחרות עוגת גבינה עם נגיעה נוסטלגית...כותבים מה הטאץ' שלנו, השינוי הייחודי למתכון הנוסטלגי מבית סבתא.

השנה בפעם הראשונה פתחו קו ייעוץ ותמיכה להכנת עוגת הגבינה המושלמת שלכם... מתחם דיגיטלי ובו יינתנו וכלים מידע לצרכנים. ייעוץ אונליין מבלוגריות אפייה מובילות ומהשפים מיקי שמו, מאיר אדוני ומשה אביב.

ולאילו שממש מאותגרים בנושא, אף קבלת עוגת גבינה עד הבית.

כבכל שנה גם השנה הודפסה חוברת מתכונים מושקעת בסימן "פשוט טעים". מניסיון אני יכולה להעיד שהמתכונים ברובם קלים ומהירים להכנה ומלווים אותי בעיקר אחרי שבועות עם פרק ייחודי המוקדש לעוגות הגבינה. אליהם מצורפים קופוני הנחה למוצרי החברה השונים.
הכל ניתן למצוא באתר תנובה.

על המדף ניתן למצוא מוצרים מוכרים ואהובים לצד מוצרים מאגדות מתוך רצון לאפשר להציע לקמעונאים מחירים אטרקטיביים ומוצרים חדשים למשל:


  • ערכה מיוחדת להכנת ערכה להכנת עוגת גבינה עם פירורים המכילה את כל המרכיבים כל מה שצריך להוסיף זה אינסטנט פודינג וניל וסוכר. כמה קל ככה טעים... 
                                  

  • גבינת שמנת נפוליאון 25% שומן עם פלפל שחור


אז שיהיה לנו חג שבועות שמח, לבן וטעים.

























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה