17 ביולי 2014

אוונט -מוצץ גדול לקטנטנים

כשבכורי נולד החלטתי שלמרות כל הדעות סביבי הוא ימצוץ מוצץ (כן, כן, שמעתי על תיאוריית בלבול הפטמות...שזה פוגע בהנקה...שזה לאבריא לפה ולצמיחת השיניים...).
כבר לבית החולים הבאתי מוצץ ו...נאדה בני בכורי יורק אותו...

ניסיתי אי אילו מוצצים (ארבעה במספר, אבל מי סופר) סיליקון או גומי, בצורה כזו או אחרת, עם או בלי ידית...במשך תקופה שנראתה לי ארוכה מדיי (נדמה לי ששבועיים...אבלאל תתפסו אותי במילה, זיכרון של אישה לאחר לידה או שתיים), אבל הקטנטן בשלו, מסרב בתוקף או יותר נכון יורק (מזל שקיבלתי דוגמיות של מוצצים בכנסי הריון ולידה שונים)...

ואז, רגע לפני שאני מרימה ידיים ומבינה שאצטרך למצוא דרכי הרגעה אלטרנטיביים...באחת החבילות ישב לו בשקט מוצץ אוונט תכלת...
ניסיתי (בסקפטיות) וזה נתפס, בני בכורי התחיל למצוץ מוצץ, ומתמיד עד היום למצוץ רק מוצצי אוונט (למי יש טיפים לגמילה ממוצץ).

כל עיצוב חדש, צבעוני יותר או פחות, מצוייר או זוהר בלילה נקנה...ולבני היו את הבחירות שלו לאותו הלילה, יש את הים הכחול והים האדום (מוצצים עם ציורי גלים), מכוניות או חיה כזו או אחרת...אבל תמיד קלאסי מסיליקון עם פיתחי איוורור (לשמירה על היגיינה ובריאות העור). 

עם המוצץ נחשפתי לשאר מוצרי אוונט: הבקבוקים (שפחות תפסו אצלנו), המגבונים (נפלאים!), כוסות ועוד אבל גולת הכותרת מבחינתי הם...המוצצים.

כשבני הקטן נולד ידעתי מיד איזה מוצץ הוא יקבל...אוונט

רק נשאלה השאלה איך נבחין בין המוצצים של השניים? אאוריקה...בני בכורי קיבל מוצצים מצויירים ואילו הקטנטן את המוצצים החלקים בצבעים שונים. ושלווה ירדה על ביתי הקט.



קצת על פיליפס אוונט  (PHILIPS AVENT)
זהו מותג בריטי ותיק עם ניסיון של מעל ל-30 שנה במוצרי תינוקות לצד חדשנות עם דגש על כל פרט קטן כגדול. מוצרים אלו פותחו בשיתוף רופאי ילדים, מומחים בהתפתחות תינוקות ויועצות הנקה, הם עוברים בקרת איכות קפדנית במפעל באנגליה ובעת תו תקן של מכון התקנים הישראלי.

אני ממליצה בחום!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה