7 ביולי 2014

הגרלה מתגלגלת וכל מילה נוספת מיותרת...

הקיץ הגדול הגיע ועימו השמש, החום, הים ושאר רעיו...
ומה אני עושה בנידון?
אני עורכת הגרלה שתחמם עוד יותר את האווירה!

והפעם הגרלה קצת שונה מהרגיל...אנחנו יודעים כיצד ההגרלה מתחילה ואבל אני לא יודעת כיצד היא תסתיים...למה?
כי הכל תלוי בכם!

מבולבלים? אז בואו נעשה סדר בדברים...
אנחנו מתחילים עם הגרלה של סט מוצרים לתינוק מבית ג'ונסונ'ס בייבי...הסט כולל: אל סבון מועשר בלחות, טלק ותחליב גוף (בגודל מלא).
איזו אמא לא גידלה את ילדיה על המוצרים הללו (כולל אמא שלי וכולל אותי כאמא)?

על כל 30 אנשים שיצטרפו להגרלה אני אוסיף עוד מוצר (כמובן שאעדכן בבלוג מה המוצר הנוסף)...ומה בארסנל? מוצרי מאמי קר לקטנטנים, מוצרי לייף לקטנטנים והיד עוד נטוייה, גם לקטנים וגם לגדולים...(כל המוצרים נבחרו בקפידה ואהובים עליי מאד!).

ואיך משתתפים בהגרלה? בקלות:

1. הירשמו לרשימת התפוצה של הבלוג - בצד ימין למעלה, בתיבה שמעליה כתוב - "לקבלת הפוסטים ישירות למייל הרשמו כאן" הכניסו את המייל שלכם ואשרו אותו.

2. השאירו תגובה לרשומה זו. כתבו לי אילו נושאים/ מוצרים הייתם מעוניינים שאסקר (רשמו לי גם את המייל אתו נרשמתם לעדכונים כדי שאדע לחזור לזוכה המאושר)

3. שתפו את הפוסט על ההגרלה בעמוד הפייסבוק, באופן פומבי.

ההגרלה מתחילה מהיום (07.07.14) ותסתיים ב- 07.08.14, בשעה 22:00 בלילה

הזוכה יוכרז ב-10.08.14 והודעת זכייה תישלח למייל עמו נרשם לקבל עדכונים.


אז שיהיה לנו בהצלחה...



2 תגובות:

  1. את התגובות יש להשאיר פה :)

    השבמחק
  2. אשמח לסקירת נעלי צעד ראשון,בגדי ים איכותים לקטנטנים,מקדם הגנה טבעי לגוף ולפנים, משחקים מעץ ברוח אנתרופוסופית
    המייל שלע idanrk76@gmail.com

    השבמחק